Παντως και το χρωμα ηρθε στα καλα του οταν το ισιωσα.
Καλοκαιρι ειναι αν ετσι νιωθεις....ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΗΡΘΕ!!!!!!
Όροι Χρήσης