κωστα πως θα καει η cpu φιλε οτα τιν κουμπονης χωρίς ρευμα? αρχισα και κολισα καποιες επαφες διοδους τρανζιστορ μ/χ αλαξα και ενα πυκνοτη 1μφ 50βολτ τωρα δουλεβει για ποσο κανεις δεν ξερει