Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΜΑΝΘΟΣ1988 Εμφάνιση μηνυμάτων
ΓΕΙΑ σας προβλημμα με αυτο το τροφοδοτικο L42SFV_DSM(BN44-00609F τα δεν μου βγαζει 13βολτ στην φισα τις μαιν μου βγαζει 7βολτ τα 5βολτ με το που κουμποσο τιν φυσα ανεβοκατεβενουν επισκεβαζετε?
ναι βγαλε βαλε την φυσα ....μια χαρα θα παρεις το cpu της main παραμασχαλα
νομιζω οτι αυτο το τροφοδοτικο ετσι δουλευει ...μολις παρει εντολη απο την μαιν σηκωνη τασεις
στο μεγαλο πυκνωτη εχεις 310?