Αγόρασα τελικά την αντίσταση του μπόιλερ με την φλάτζα του, αλλά και την φλατζούλα της τάπας νερού.
Έλυσα το καπάκι και το αντικατέστησα.
Τσεκαρίστηκε μετά και όλα λειτουργούν άψογα!
Ευχαριστώ και πάλι όλους και σας εύχομαι καλές γιορτές!
Αγόρασα τελικά την αντίσταση του μπόιλερ με την φλάτζα του, αλλά και την φλατζούλα της τάπας νερού.
Έλυσα το καπάκι και το αντικατέστησα.
Τσεκαρίστηκε μετά και όλα λειτουργούν άψογα!
Ευχαριστώ και πάλι όλους και σας εύχομαι καλές γιορτές!