Service -Ανακατασκευη NVA AP50
Επιστροφη απο τις διακοπες και η αφιξη επιφυλαξε ενα ακομα καπνισμενο NVA . Ο ακροατης ετυχε να φυγει για διακοπες και ξεχασε το μηχανημα ανοιχτο. Οταν επεστρεψε το σπιτι του μυριζε καμμενο το μηχανημα ειχε καει ολοκληρωτικα και απο θαυμα δεν πηρε φωτια το σπιτι του μια και ο ενισχυτης ειχε και ξυλινα πλαινα αλλα και ξυλινα στιριγματα τα οποια θα μπορουσαν να δωσουν αληθινη φλογα .
Η συνταγη καταστροφης απλη , ασφαλειες σχεδον πουθενα μια στο 220 μονο η οποια τελικα καηκε αλλα αφου το μηχανημα ειχε ηδη ψιλοαρπαξει φωτια και ευτυχως σταματησε το θεμα εκει . Τρανσιστορ εξοδου κολλημενα στον πατο του μηχανηματος με κολλα …Θερμοστατης πουθενα , η πολωση του μηχανηματος αφημενη στην τυχη της , λιγο η μεγαλη ζεστη του Αυγουστου και ισως και οι υπερτασεις απο την απουσια των Αθηναιων οδηγησαν το αφυλαχτο μηχανημα στο φαινομενο thermal runaway οπου σημαινει οτι απο την στιγμη που δεν υπαρχει θερμοστατης η vbe multiplier οπως ειναι η σωστη ονομασια , η πολωση του μηχανηματος ανεβαινει αναλογα την θερμοκρασια των τρανσιστορ εξοδου οπου το οριο προφανως ειναι παρα πολυ λεπτο και πολλαπλασιαζεται ταχυτατα με λιγη ταση παραπανω η με αυξημενη θερμοκρασια χωρου πανω απο τους 30 βαθμους .
Για τα υπολοιπα κατασκευαστικα του μηχανηματος εχω αναφερθει, με ενοχλουν τα συρματα που χρησιμοποιει ο NVA χωρις καμμια θωρακιση χυμα , ο τροπος που καλωδιωνει και γενικα ο τροπος που κατασκευαζει τα μηχανικα του μερη χωρις βιδες με κολλα και τα σχετικα .
Προσπαθεια για επισκευη ουτε συζητηση δεν ηθελα και δεν θα το δεχομουν ποτε να επισκευασω ενα τετοιο μηχανημα οποτε μονταρα μεσα την πλακετα απο ενισχυτη δικης μου σχεδιασης σιγουρος και ανετος οχι μονο γιατι τον ενισχυτη τον ξερω οτι παιζει παρα πολυ καλα , οχι μονο γιατι την δουλεια αυτη την εχω ξανακανει αλλες δυο φορες σε NVA αλλα κυριως γιατι πισω μου ειχα την σιγουρα οτι το κυκλωμα του NVA απλα δεν παιζει .
Απολυτα λογικο τα τρανσιστορ εξοδου που εχει μεσα δεν κανουν παρα μονο για χρηση σε ασανσερ .Κατα την αποψη των ακροατων κυριου Δαλεζιου με ηχεια Harbeth , κυριου Παπαγεωργιου με ηχεια Mission , και κυριου Χεινοπορου με ηχεια Ζαναντου που ειναι και αρκετα δυσκολο φορτιο εχω δικαιωθει περα για περα . Αυτο μου αρκει και πλεον θα θεωρησω δεδομενο οτι οι NVA εκεινης της εποχης νοσουν πραγματικα σε θεματα σταθεροτητας και ασφαλειας αλλα και οτι ο ηχος τους κατω απο συνθηκες μπορει να αρεσει σε καποιους πλην ομως η πραγματικοτητα απεχει παραπολυ .
Προτασεις για μεταχειρισμενο ουτε για αστειο . Αποψεις για τον ηχο τους σε αυθεντικη κατασταση δεν εχω μια και δεν εχω ακουσει ποτε NVA αφου ολοι οσοι εχουν ερθει σε μενα ηταν καμμενοι beyond repair οποτε απλα θα πρεπει να μεταφερω απλα το feedback των ακροατων.
Φωτογραφιες μπολικες και αχνιστες
Καλο χειμωνα και καλη δυναμη σε ολους σας .
Σακης Πετροπουλος
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()