Τα ξερω αυτα που λετε αφου ηλεκτρονικος ειμαι αλλα δεν ασχολουμαι με υπολογιστες,θελω να μου πει καποιος γινεται σωστη δουλεια με reballing κραταει ή να το αφησω στην ακρη ωσπου να βρω μητρικη σε καλη τιμη και να ρισκαρω;Δεν με κοβει να επισκευαστει αμμεσα γιατι υπαρχει και αλλος φορητος.




Απάντηση με παράθεση