Κατα την γνωμη μου αφου σου ρινει τις ασφαλειες και συγκεκριμενα του ρολογιου τοτε ειναι χονρτο βραχυκυκλωμα και οχι διαρροη ρευματος αλλιως θα εριχνε τον αυτοματο που μαλλον εχει η εγκατασταση σου αρα πολυ πιθανων να ειναι το μοτερ προβλημα στην περιελιξη κανε το εξης αποσυνδεσε το μοτερ απο το ρευμα βαλε το πλυντηριο στην μπριζα και κοιτα αν σου ριξει ασφαλεια τοτε θα καταλαβεις τι φταιει, επισης μπορει να μετρησης διαρροη του μοτερ με την γη βγαλε το μοτερ απο το ρευμα παρε ενα πολυμετρο βαλτο στα Ω μετρα τις επαφεσ του μοτερ πρεπει να δινει αντισταση να γραφει μια τιμη το πολυμετρο κανε το ιδιο μονο που τον εναν ακροδεκτη βαλτον στο σωμα του μοτερ(μεταλλικο περιβλημα) αν σου δινει τιμη και οχι απειρο το μοτερ εχει διαρροη