Αν και η πρόταση να κάνω ....... εξορκισμό είναι ενδιαφέρουσα , τελικά απορίφθηκε καθαρά για τεχνικούς λόγους .
Που να μπλέκεις τώρα με παππάδες , κεριά , λιβάνια και άλλα τέτοια σχετικα .

Τελικά έκανα αυτό που είπαν οι φίλοι Αποστόλης1 και ioannislab και το πρόβλημα ...... ως δια μαγείας "ξορκίστικε". Απλά ξεκούμπωσα την φύσσα απο το πλακετάκι με μπουτόν πάνω στην TV .

Σας ευχαριστώ όλους