Καλησπέρα !! όταν δουλεύει ο συμπιεστής λειτουργεί σωστά ; κάνει κάποιο περίεργο θόρυβο ; τι πιέσεις έχει ;
οπός λέει και ο φίλος Αρης αν έχει μαγνητική και δεν λειτουργεί κόβει από την χαμηλή.
Καλησπέρα !! όταν δουλεύει ο συμπιεστής λειτουργεί σωστά ; κάνει κάποιο περίεργο θόρυβο ; τι πιέσεις έχει ;
οπός λέει και ο φίλος Αρης αν έχει μαγνητική και δεν λειτουργεί κόβει από την χαμηλή.