Τι εννοείς να χαμηλώσω ανάλυση πχ η πηγή που δίνω είναι ένα παλιό λαπ τοπ που η μέγιστη ανάλυση πάει μέχρι 1366*768 που αν το συνδέσεις με VGA η τηλεόραση την δέχεται κανονικά..Πόσο, αν μπορείς να μου πεις, να την πάω κατά την γνώμη σου..?? Το HDMI που είναι ψηφιακό δεν βάζει μόνο του την ανάλυση στο μέγιστο ή όπου αυτό νομίζει ότι θα παίξει? Δεν ρωτάω ή δεν λέω κάτι ειρωνικά απλά δεν ξέρω και πάρα πολλά από αυτά.. Για αυτό το ζητάω αν μπορείς μια διευκρίνηση την απάντησή σου..Ευχαριστώ! πάντως για την απάντησή σου..





Απάντηση με παράθεση