Φαίνεται καμμένο το πάνω MOFSET 8pin. Πρέπει να ελέγξεις τι ρεύμα περνάει απο τις 10Μ αντιστάσεις αφού η λειτουργία τους εκεί είναι παρόμοια με τις ασφάλειες και μετά να ελέγξεις και στα pins των Mosfet άν έρχεται η τάση αυτή. Σίγουρα θα χρειαστείς και τα Schematics του laptop σου... Για δες τα εδώ: (πάτησε Tai ve για να κατέβουν τα Pdfs και δες ποιό απο τα δύο ταιριάζει στην μητρική σου απο τον σειριακό της)
http://kythuatphancung.com/download/...chematics.html
http://kythuatphancung.com/download/...chematics.html