Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Θέμα: Service SCOTT 480

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη east electronics
    Συντονιστής Κατηγορίας
    Όνομα
    Sakis Petropoulos
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    ATHENS GREECE
    Μηνύματα
    1.520

    Προεπιλογή Service SCOTT 480

    Παμε να κανουμε μια αναφορα σε ενα θεμα οπου στην συγκεκριμενη περιπτωση το θεμα δεν ειναι ο ενισχυτης ( μια και ο συγκεκριμενος δεν ειναι κατι παραπανω απο εναν Pioneer SA8500 II ) και κατα πασα πιθανοτητα εχει παραχθει στο ιδιο φασον εργοστασιο .

    Τα γνωστα προβλημα σε πυκνωτες αλλα κυριως σε καθαριοτητες και εκει ειναι το θεμα που θα ηθελα να σταθουμε αυτην την φορα .

    --Ειναι πολυ ασχημο να παραδινουμε μηχανηματα σε πελατες βρωμικα .
    --Πρεπει να γνωριζουμε την σωστη χρηση των χημικων που υπαρχουν διαθεσιμα για την δουλεια μας .


    Τα προβληματα που αντιμετωπιζουμε στα αναλογικα ηλεκτρονικα σε ποτενσιομετρα και διακοπτες ειναι τρια .

    1) καθε μηχανικο μερος θελει λιπανση
    2) καθε στρωμα ανθρακα μαζευει βρωμα
    3) καθε επαργυργη επαφη η δρομεας οξειδωνεται οπως ακριβως μαυριζουν τα ασημικα της γιαγιας .

    Τα διαθεσιμα σπρευ κοκκινο Της Philips και αλλα αντιστοιχα ειναι βασισμενα σε πετρελαιο το οποιο ναι μεν εχουν υψηλη δυνατοτητα καθαρισμου αλλα απο την αλλη το πετρελαιο καιει οτιδηποτε πλαστικο βρει μπροστα του με πολυ καταστροφικα αποτελεσματα και συν οτι το λαδι λειτουργει σαν μαγνητης για την σκονη με επισης καταστροφικα αποτελεσματα .

    Επισης τα υπολοιματα των σπρευ κοντακτ συχνα ειναι αγωγιμα και αν δεν πλυθουν καλα η μικρες χωρητικοτητες και αντιστασεις που δημιουργουν πανω στην πλακετα ευκολα μπορει να δημιουργησουν προβληματα .

    Αρα αν χρησιμοποιησουμε οποιο κοντακτ σπρευ το οποιο εχει μεσα λαδι μετα υποχρεωτικα πρεπει να πλυνουμε τα παντα με σπρευ βενζινης η οποιοδηποτε αλλο απολιπαντικο . Εγω χρησιμοποιω συχνα σπρευ υψηλης πιεσης για καρμπυρατερ αυτοκινητων .

    Φυσικα μετα απο αυτο ο δικοπτης η το ποτενσιομετρο ειναι απολυτα στεγνο και καθαρο πλην ομως ξερο και χρειαζεται λιπανση οπου ενα τσικ με WD40 το οποιο επισης πρεπει να φυσηξουμε με αερα απο κομπρεσερ ωστε να φυγει και την λιπανση να την παρεχουν τα ελαχιστα υπολειματα .

    Δυστυχως τα παραπανω λυνουν μονο τα δυο απο τα τρια προβληματα και το βασικοτερο που ειναι ο οξειδωμενος και μαυρισμενος επαργυρος δρομεας δεν καθαριζονται με κανενα απο τα παραπανω χημικα ουτε με βενζινη ουτε με αιθερα ουτε με τιποτα .Νεοτερα κοντακτ της BISON καθως και το Deoxit κανουν καπως δουλεια αλλα στην ουσια πρεπει να αδειασεις ενα μπουκαλι και να δουλευεις τον διακοπτη μια ωρα για να καθαρισει καλα .

    Εδω και 4 χρονια για την δουλεια αυτη χρησιμοπουμε μηχανημα υπερηχων για αυτη την δουλεια το οποιο εχει μηδεν φθορα και εκπληκτικα αποτελεσματα οπως θα φανει στις φωτογραφιες αλλα κοστιζει 1200 ευρω συν την μετατροπη που θελει για να γινει απο οδοντιατρικο ..ηλεκτρονικο ....

    Η μεγαλυτερη παγιδα που πεφτουν οι περισσοτεροι ειναι οτι ενω ριχνουν καποιο σπρευ δεν το πλενουν ποτε λειτουργει εκεινη την στιγμη και μετα απο λιγο ξανακανει τα ιδια και πολλες φορες χειροτερα ....

    Φυσικα ολα τα παραπανω ισχυουν για τα απο μεσα δεν πρεπει να ξεχναμε και τα απεξω !!!

    Enjoy καθαριοτητες ...Παρασκευης


    ΠΡΙΝ








    META






    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη east electronics : 05-10-13 στις 01:23
    SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΩΝ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΗΧΟΥ
    east_electronics@yahoo.gr
    www.eastelectronics.gr ε

  2. 4 μέλη ευχαρίστησαν τον east electronics για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    AKHS (05-10-13), bchris (14-10-13), ezizu (05-10-13), Δημήτρης104 (05-10-13)

Παρόμοια Θέματα

  1. πρόβλημα με crt οθονη μαρκας scott
    από gourtz στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-08-05, 17:22

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας