Παιδιά καλησπέρα. Επανέρχομαι μετά 1+ μήνα...
Λοιπόν, αγοράστηκε νέα βαλβίδα με σωληνοειδές (πηνίο) της CEME, ίδιος κωδικός με αυτόν που έχει το μοντέλο. Έχουμε και λέμε, το σίδερο ανοίχθηκε το κουμπί ατμού βρέθηκε ΟΚ (βραχυκυκλώνει όταν πατιέται). Επίσης, ανοίχθηκε (με δυσκολία) η κατασκευή της βαλβίδας που έχει από το εργοστάσιο για τον ατμό. Το κινούμενο στέλεχος ήταν αρκετά καθαρό (λογικό, δεδομένου ότι 6,5 χρόνια που το έχω βάζω μόνο απιονοσμένο νερό). Καθαρίστηκε πάραυτα και ξανακλείστηκε-μονταρίστηκε, ενώ ταυτόχρονα άλλαξα το πηνίο της μάνας του με αυτό που αγόρασα, αφήνοντας δηλαδή την ορειχάλκινη κατασκευή βαλβίδας που είχε εξαρχής πάνω του.
Το ξαναμοντάρησα όλο, έβαλα μέσα απιονισμένο νερό και το έβαλα στην πρίζα για δοκιμή. Το λαμπάκι που παίρνει από τον αισθητήρα στάθμης νερού άναψε κανονικά αρχικά (δεν είχα βάλει πολύ νερό) και ανέβαζε κανονικά θερμοκρασία. Επίσης πατώντας το κουμπί απελευθέρωσης ατμού στο σίδερο ακουγόταν κανονικά ο ήχος κλακ-κλακ από το πηνίο. Το θέμα είναι ότι ενώ πέρασε αρκετός χρόνος (πάνω από 3-4 λεπτά) δεν έβγαζε ατμό ούτε για δείγμα, αλλά και δεν άναψε το δεξί λαμπάκι που δηλώνει ότι είναι έτοιμο για ατμό (ΟΚ είναι η ένδειξη που έχει στην πρόσοψη). Την ίδια στιγμή το μπόιλερ προφανώς είχε ζεσταθεί, όπως επίσης και η πλάκα του σίδερου, οπότε φοβούμενος για πρόβλημα το έκλεισα και το βγαλα απ την πρίζα.
Τι μπορεί να συμβαίνει; Υπάρχει ενδεχόμενο να κολλάει πλέον κλειστή η βαλβίδα, ενώ πριν που είχα το πρόβλημα, κολλούσε ανοιχτή;
Επίσης, το ότι δεν ανάβει το λαμπάκι ατμού, τι μπορεί να σημαίνει; Από που παίρνει εντολή αυτό κανονικά και ανάβει;
Ευχαριστώ