Να παραθέσω και τη δική μου εμπειρία. Έχω ένα Lap Top DELL D600 το οποίο μετά από πτώση "έχασε" την θύρα δυκτύου καθώς και τις usb. Μην έχοντας κάτι άλλο να κάνω, έβαλα τη motherboard, και το μικρό πλακετάκι των usb στο φούρνο !!!

http://www.youtube.com/watch?v=RoS9Yc2Qk8I

Τη διαδικασία την έκανα ως εξής:

Προθέρμανα για 10 λεπτά το φούρνο στους 200 - 205 περίπου βαθμούς.

Έβαλα τις πλακέτες στο φούρνο τοποθετώντας τις πρώτα σε ταψάκι που το είχα "ντύσει" πρώτα με αλλουμινόχαρτο.

Μετά από ένα δεκάλεπτο, έβγαλα το ταψάκι από το φούρνο, και άφησα τις πλακέτες να κρυώσουν πολύ καλά (δεν θυμάμαι ακριβώς το χρόνο που τις άφησα).

Αποτέλεσμα:

Σου γράφω αυτές τις γραμμές από το D600 ...