Εγω νομιζω οτι αν δεν βαλεις το σωστο firmware στο dvd, δεν θα κανεις δουλεια.
Θα προτεινα να βαλεις το dvd το δικο του σε καποιο PC, ωστε να δεις τι μαρκα/μοντελο ειναι και να κοιταξεις να κατεβασεις το firmware του.
Το firmware αυτο μετα θα πρεπει να το περασεις στο καινουργιο που θα βαλεις επανω.
Καλη τυχη.




Απάντηση με παράθεση