Παράθεση Αρχικό μήνυμα από smootsi Εμφάνιση μηνυμάτων
έχω έναν φουσκωμένο πυκνωτή , υπάρχει περίπτωση να φταίει αυτό που σβήνουν οι λάμπες;
Ναι.
Για αρχή άλλαξε το φουσκωμένο πυκνωτή, και δοκίμασε το μόνιτορ. Υπάρχει και περίπτωση να έχει και κάποιος άλλος πυκνωτής πρόβλημα και να μην φαίνεται οπτικά.