Εχω να πιασω τροφοδοτικο απο το πρωτο ετος...μονο με αυτοκινητα ασχολουμαι (αισθητηρες και ενεργοποιητες).
Γι'αυτο και η χαζη ερωτηση. Τελικα αυτο που με μπερδεψε ηταν η εσφαλμενη ενδειξη του πολυμετρου, το οποιο προφανως δεν ειναι RMS. Την λυση εδωσε ο παλμογραφος.
Δευτερευων πηνιο:
Μετα την γεφυρα:
Με τους πυκνωτες:
Η απορια παραμενει. Τι αλλαξε και αντι για 12 Volt δινει 18+? ΟΚ υπηρχε μια συνδεσμολογια που επετρεπε να επιλεγεις να δινεις κατευθειαν 12V απο μια μπαταρια, στην εξοδο του τροφοδοτικου. Υπηρχε κυκλωμα με διακοπτη και ρελε και μια αντισταση. Μια γρηγορη δοκιμη με την αντισταση σε σειρα, δεν αλλαξε κατι στην εξοδο. Και πριν την ξηλωσω παλι το ιδιο προβλημα. 18+V.