μετα απο αρκετη ωρα φιλε μου το εκανα και δουλεψε..καπου διαβασα εδω μεσα οτι ηταν ενας πυκνωτης που εκανε ολη την δουλεια αυτη( τον χαρακτηριστικο ηχο τσικ-τσικ-) τον βρηκα και τον αλλαξα με αλλον 100Uf 25v...κολλητηρι εχω..πηρα απο ενα αλλο εξαρτημαμε τα ιδια νουμερα και τελικα δουλεψε!! αλλα τωρα εχω "αλλο" προβλημα δεν μπορω να μπω στο bios για να τον ξανασεταρω..η οθονη μου ειναι μαυρη! ναι μεν λειτουργει μια χαρα..αλλα "δεν" προχωραει..εαν εχεις καμμια ιδεα πες μου!
ευχαριστω




Απάντηση με παράθεση