Το μετρησα και ειναι οκ.Ειδα και το σχημα απο datasheet και απο τι φαινοταν στο πολυμετρο εδειχνε καλα.Αλλο δεν εχω δοκιμάσει.Θα δω μια μπας και βάλω κανενα αλλο.
Το μετρησα και ειναι οκ.Ειδα και το σχημα απο datasheet και απο τι φαινοταν στο πολυμετρο εδειχνε καλα.Αλλο δεν εχω δοκιμάσει.Θα δω μια μπας και βάλω κανενα αλλο.