Αν ο φίλος σου ,έχει κάποια σχετική εμπειρία με τέτοιου είδους επισκευές, οκ. Αν δεν έχει ,τότε καλύτερα να μην ασχοληθείτε και να πας το μηχάνημα σε κάποιο τεχνικό, που μπορεί να το αναλάβει.
Σωστά. Η λειτουργεία αυτή( έλεγχος υγρασίας ), υπάρχει σε αυτές τις συσκευές, επειδή οι κεφαλές τους, που βρίσκονται πάνω σε ένα τύμπανο (το λεγόμενο τύμπανο κεφαλών ),για να <<διαβάσουν>> ( ή και να γράψουν ακόμα,το ίδιο είναι ) την ταινία, πρέπει η ταινία να έρχεται σε επαφή με το τύμπανο,το οποίο όμως περιστρέφεται με μεγάλη ταχύτητα, οπότε καταλαβαίνεις ότι και το παραμικρό ίχνος υγρασίας, αν υπάρχει πάνω στο τύμπανο,θα δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα. Θα κολλήσει η ταινία πάνω στο τύμπανο ( το οποίο όπως είπα περιστρέφεται ),με αποτέλεσμα να γίνει ζημιά στην ταινία (τσαλάκωμα-κόψιμο) και πιθανότατα να καταστραφεί και κάποια από τις κεφαλές που βρίσκονται πάνω στο τύμπανο ( και τότε ,θα πρέπει να αντικατασταθεί ολόκληρο το τύμπανο των κεφαλών,άρα υψηλό κόστος επισκευής ).
Τα μηχανήματα που χρησιμοποιούσαν ιμάντες από ανθρακονήματα ,δεν είχαν συνήθως πρόβλημα με τους ιμάντες.
Αυτά που είχαν λαστιχένιους κλασικούς ιμάντες, είχαν πρόβλημα και αιτία για αυτό ήταν είτε η μη χρήση του μηχανήματος ή η φυσιολογική φθορά των ιμαντών με το πέρασμα κάποιου ευλογού χρονικού διαστήματος .
Για επισκευή μηχανισμού, χρειάζεται προσοχή ( καθώς και γνώση και εμπειρία θα έλεγα ), επειδή σε κάποια μοντέλα ,χρειάζεται και χρονισμός του μηχανισμού, ίσως μόνο σε ένα τμήμα του( π.χ. ασανσέρ κασέτας,οδηγών ταινίας κ.λ.π. ),μπορεί όμως και ολόκληρου του μηχανισμού, ανάλογα τον μηχανισμό.





Απάντηση με παράθεση