ευχαριστώ για την άμεση απόκριση....ειχα πελαγώσει...τεσπα...το ρωσσικο φαινεται ενταξει....το αλλο δεν αναφερεται στο δικό μου μοντέλλο...Θα δω...Καλό θα ήταν να ανέβει και στα σχηματικά