ευχαριστώ για την άμεση απόκριση....ειχα πελαγώσει...τεσπα...το ρωσσικο φαινεται ενταξει....το αλλο δεν αναφερεται στο δικό μου μοντέλλο...Θα δω...Καλό θα ήταν να ανέβει και στα σχηματικά
ευχαριστώ για την άμεση απόκριση....ειχα πελαγώσει...τεσπα...το ρωσσικο φαινεται ενταξει....το αλλο δεν αναφερεται στο δικό μου μοντέλλο...Θα δω...Καλό θα ήταν να ανέβει και στα σχηματικά
Κρατήστε μια αντίσταση... στους χαλεπους καιρους