Δεν έχω να πω τίποτε άλλο και σας βγάζω το καπέλο. Έχω σπίτι ενισχυτή Rotel ra-2030 τόσα και τα χρόνια του (30) και παίζει μια χαρά.
Σάκη, αν ξέρεις τίποτα για αυτό το μοντέλο, πες μου ή στείλε πμ.
Δεν έχω να πω τίποτε άλλο και σας βγάζω το καπέλο. Έχω σπίτι ενισχυτή Rotel ra-2030 τόσα και τα χρόνια του (30) και παίζει μια χαρά.
Σάκη, αν ξέρεις τίποτα για αυτό το μοντέλο, πες μου ή στείλε πμ.