Χρήστο δεν είναι τόσο απλά χωρίς πολύμετρο τουλάχιστον δεν κάνεις δουλειά, επιπλέον αν βγάλεις και μια λάμπα από το inverter τότε αυτό θα κάνει αυτό ακριβώς που λες.
Χρήστο δεν είναι τόσο απλά χωρίς πολύμετρο τουλάχιστον δεν κάνεις δουλειά, επιπλέον αν βγάλεις και μια λάμπα από το inverter τότε αυτό θα κάνει αυτό ακριβώς που λες.