Χρήστο δεν είναι τόσο απλά χωρίς πολύμετρο τουλάχιστον δεν κάνεις δουλειά, επιπλέον αν βγάλεις και μια λάμπα από το inverter τότε αυτό θα κάνει αυτό ακριβώς που λες.