Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Αποστόλης1 Εμφάνιση μηνυμάτων
ebay από 10-15€
τα τροφοδοτικά απο το ebay και συγκεκριμένα αυτα τα κινέζικα ειναι για τον γάιδαρο καβάλα !
μου έχει τυχη να ανοίξω τέτοιο και δεν εχει καμιά σχεση με τα original.....λείπουν πράγματα και μάλιστα πολλά απο μεσα
και δεν μιλάω μονο για τα φίλτρα ΕΜΙ αλλα ακόμα και οι πυκνωτές στην έξοδο ενω η πλακέτα εχει θεση για 3 πυκνωτές ο
κινεζουλης ειχε βάλει μόνο ένα !!!!

τώρα κατα την γνώμη μου εαν ειναι βραχυκυκλωμένο μονο το καλώδιο αξίζει η επισκευή του
παρά το κινέζικο με τα 10-15€