Καλημερα φιλε Δημητρη. Στα ειδη ψυκτικων υπαρχει μια μπλε κρεμα που λεγεται "leak seal".Θα ξεβιδωσεις ολες τις ενωσεις
και αυτες που βρισκονται πισω απο την πλατη του "fancoil" (εσωτερικη μοναδα) και θα την εφαρμοσεις
και στις δυο επιφανειες ,αλλα να προσεξεις μην τρεξει μεσα στη σωληνωσεις.
Για το "φρεον" ψαξε πανω στο αρκουδισιο (καλο!),
καπου το γραφει.
Μετα πηγαινε στα ψυκτικα και ζητησε μια μεταχειρισμενη μεταλλικη φιαλη αδεια, να σου βαλουν 1-2 κιλα r407,410 ή r22 (το "φρεον" για τα παλια κλιματιστικα). Και αγορασε μαζι ενα "λαστιχο" που να βιδωνει πανω στη φιαλη.Την αλλη ακρη (αυτη που εχει μια μπρουτζινη προεξοχη στο κεντρο θα τη βιδωσεις ελαφρα στο βανακι του "air condition" θα ανοιξεις στιγμιαια τη στροφιγγα της φιαλης να φυγει ο αερας και αμεσως θα τη σφιξεις.
Βαζεις μπρος και ξανανοιγεις τη φιαλη για 10 δευτερολεπτα, κλεινεις και βλεπεις πως παει. Αν στα βανακια κανει...χιονι θελει κι αλλο "φρεον".
Σταματας οταν δεις τα βανακια να...ιδρωνουν.
Προσοχη :Μην βαλεις πολυ γιατι θα δυσκολευεται το "μοτερ" να ξεκινησει και μπορει να καει.
Αυτος ειναι εμπειρικος τροπος για να μην ανακατευτεις με μανομετρα και πιεσεις,θελει προσοχη ομως μη βαλεις παραπανω.
φιλικα ,Γεωργιος (αθικτον).