Παράθεση Αρχικό μήνυμα από jakjak Εμφάνιση μηνυμάτων
ειχα παρει περυσι ενα αρκουδισιο και το τοπεθετησα μονος μου.
το προβλημα ειναι οτι μετα απο καμια 10ρια μερες εχασε το φρεον.
μαλλον δεν ειχα σφιξει καλα τις ενωσεις.
μιλαμε για εξοχικο που ειναι ολιγον "αγονη γραμμη" οποτε ειναι ενα θεμα η επισκεψη ενος τεχνικου.
το φρεον στα αυτοκινητα ειναι ιδιο ???
αν παω με μηχανημα για αυτοκινητα θα μπορεσω να το γεμισω ??? ειναι ιδιο το φρεον ?
Καλημερα φιλε Δημητρη. Στα ειδη ψυκτικων υπαρχει μια μπλε κρεμα που λεγεται "leak seal".Θα ξεβιδωσεις ολες τις ενωσεις
και αυτες που βρισκονται πισω απο την πλατη του "fancoil" (εσωτερικη μοναδα) και θα την εφαρμοσεις
και στις δυο επιφανειες ,αλλα να προσεξεις μην τρεξει μεσα στη σωληνωσεις.

Για το "φρεον" ψαξε πανω στο αρκουδισιο (καλο!),
καπου το γραφει.
Μετα πηγαινε στα ψυκτικα και ζητησε μια μεταχειρισμενη μεταλλικη φιαλη αδεια, να σου βαλουν 1-2 κιλα r407,410 ή r22 (το "φρεον" για τα παλια κλιματιστικα). Και αγορασε μαζι ενα "λαστιχο" που να βιδωνει πανω στη φιαλη.Την αλλη ακρη (αυτη που εχει μια μπρουτζινη προεξοχη στο κεντρο θα τη βιδωσεις ελαφρα στο βανακι του "air condition" θα ανοιξεις στιγμιαια τη στροφιγγα της φιαλης να φυγει ο αερας και αμεσως θα τη σφιξεις.

Βαζεις μπρος και ξανανοιγεις τη φιαλη για 10 δευτερολεπτα, κλεινεις και βλεπεις πως παει. Αν στα βανακια κανει...χιονι θελει κι αλλο "φρεον".
Σταματας οταν δεις τα βανακια να...ιδρωνουν.

Προσοχη :Μην βαλεις πολυ γιατι θα δυσκολευεται το "μοτερ" να ξεκινησει και μπορει να καει.

Αυτος ειναι εμπειρικος τροπος για να μην ανακατευτεις με μανομετρα και πιεσεις,θελει προσοχη ομως μη βαλεις παραπανω.

φιλικα ,Γεωργιος (αθικτον).