Γιώργο εγώ χρησιμοποιώ το παραπάνω και έχει σχεδόν τα πάντα το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βάζεις το σασί και όχι το μοντέλο(αν δεν το έχει), αλλά φυσικά καλά κάνεις και δίνεις και άλλα site καλό είναι να υπάρχουν.
Σπυρο οταν σου λεω οτι δεν τα εχει ολα κατι ξερω.σε αυτο το σαιτ που εδωσες εχω βαλει και εγω πολλα σχεδια για philips .ομως εχω παρει και παρα πολλα φοβερο σαιτ,ομως η τατιανα οτι και να πουμε ειναι πρωτη.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mystaki g : 01-05-11 στις 17:07