Γιάννη Ευχαριστώ, αλλά θα ήθελα να μου διευκρινήσεις κάτι.

Από την παρακάτω φωτογραφία:
Το Γ είναι ο ηλεκτρομαγνήτης
Η ΒΑΛΒΙΔΑ είναι αυτή που μου αναφέρεις (το μη χάλκινο κομμάτι του αγωγού)

Υποθέτω ότι η βαλβίδα που αναφέρεις είναι το μη χάλκινο σημείο του αγωγού
που καλυπτόταν από τον ηλεκτρομαγνήτη.
Εγώ ξεβίδωσα το παξιμάδι και έβγαλα τον ηλεκτρομαγνήτη όπως θα δεις και από την φωτογραφία,
και δοκίμασα να τραβήξω την βαλβίδα προς τα έξω με το χέρι (δηλαδή να ανοίξω την ένωση στο σημείο Β) αλλά δεν τα κατάφερα.
Το τακ-τακ που αναφέρεις υποθέτω είναι όταν ανοιγοκλείνει η βαλβίδα και χτυπάει
το μη χάλκινο σώμα του αγωγού με το χάλκινο (σημείο Β)?

Πως μπορώ να ελέγξω αν το πρόβλημα είναι στην βαλβίδα και όχι στον ηλεκτρομαγνήτη?

Το σημείο που εννοείς να ξεβιδώσω από το μπόιλερ και να πάω το εξάρτημα για αντικατάσταση είναι το Α? ,
γιατί αν ναι, όπως βλέπεις από την φωτογραφία αυτό είναι κολλημένο και όχι βιδωμένο

SX8040D_VALVE.jpg