Όταν λές οτι εργάζεται με την ταση δικτυου τι εννοείς βρε Μάκη?
Τη γεφυρα εννοείς αυτη παρακάτω? μηπως να την αλλάξω?
Πάντως τη μετρησα και δίνει ρεύμα κανονικα!
SNC001142.jpg
Όταν λές οτι εργάζεται με την ταση δικτυου τι εννοείς βρε Μάκη?
Τη γεφυρα εννοείς αυτη παρακάτω? μηπως να την αλλάξω?
Πάντως τη μετρησα και δίνει ρεύμα κανονικα!
SNC001142.jpg
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη darksight : 07-12-10 στις 13:33