Ναι, εντάξει.
Όταν εγώ τους έκανα ευγενικά παρατήρηση (στην αρχή), οτι δεν πρέπει να λένε στον κόσμο ότι νάναι, μου την είπανε χοντρά, τι λέτε κύριε και βέβαια ο τεχνικός μας έχει δίκιο, η πλακέτα είναι σαν να την έχει χτυπήσει κεραυνός, κλπ. Έφτασαν στο σημείο να μου αναλύουν πως είναι να την έχει χτυπήσει κεραυνός (ενώ τους είχα στείλει φωτογραφίες και δεν φαινόταν τίποτα από αυτά που περιέγραφαν) και όλα αυτά γραπτός (e-mail).
ΕΕΕΕ! μετά μουλάροσα και εγώ και έφτασαν στο σημείο να έρθουν εδώ, κλπ. Την ημέρα εκείνη με προκάλεσαν να την στείλω στην μαμά εταιρεία (με δικά μου έξοδα φυσικά) για να μου το επιβεβαιώσουν και εκείνοι, λένε!

Επειδή αυτοί επιμένουν, είναι η πλακέτα ΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΕΡΑΥΝΟΣ;