πολυ πιθανον να ειναι περισοτερων απο 2 στρωσεων.βρες καποιο recovery προγραμα μπας κ σωσεις τα αρχεια σου.σερβις σε φλασακι δε πιστευω να υφισταται ως εννοια,ουτε η ιδια η αντιπροσωπεια δε θα το εφτιαχνε,μαλλον θα σου εδιναν καινουριο σε περιπτωση αστοχιας υλικου.




Απάντηση με παράθεση