σε αυτες τις εφαρμογες ...το να βαλεις μεγαλυτερη ταση εχει πιο γραμμικη συμπεριφορα αλλα και με μεγαλυτερο κοστος ....Δες κιολας πια ειναι ηπραγματικη ταση εναλασσομενου που παιρνεις απο τον μετασχηματιστη και ισως αν βρεις στα 50 βολτ να ειναι μια μεση καλη λυση

( Προσεξε γιατι οταν φτιαχτηκε αυτο το μηχανακι η ταση ηταν 220 ...σημερα ειναι 10-20 βολτ παραπανω ....οποτε αυτο που λεει ο μετασυρματιστης μπορει να ειναι και λιγακι παραπανω τελικα )

sakis