Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nikosp Εμφάνιση μηνυμάτων
Η βλάβη είναι στό Tuner και τέρμα αλλά δέν είναι και από τίς εύκολες να επισκευαστούν γιατί ένα καινούργιο κοστίζει και δέν ξέρω εάν υπάρχουν
Τα τελευταία χρόνια οι επισκευές οσο πάνε και φθίνουν
τι σημαινει το και τερμα ?????

τερμα ολυμπιακου ????τερμα παναθηναικου ?????τερμα παγκρατιου ?????

η τερμα κατι αλλο ?????.....