Αρχικό μήνυμα από nikosp Η βλάβη είναι στό Tuner και τέρμα αλλά δέν είναι και από τίς εύκολες να επισκευαστούν γιατί ένα καινούργιο κοστίζει και δέν ξέρω εάν υπάρχουν Τα τελευταία χρόνια οι επισκευές οσο πάνε και φθίνουν τι σημαινει το και τερμα ????? τερμα ολυμπιακου ????τερμα παναθηναικου ?????τερμα παγκρατιου ????? η τερμα κατι αλλο ?????.....
SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΩΝ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΗΧΟΥ east_electronics@yahoo.gr www.eastelectronics.gr ε
Όροι Χρήσης