Επανέρχομαι καθώς μετά από σχεδον 3 χρόνια έχω πάλι το ίδιο πρόβλημα τους τελευταίους 2 μήνες (όταν μείνει το αμάξι αρκετή ώρα ακίνητο τόσο όσο να πέσει η θερμοκρασία του για καλοκαίρι και το βάζω μπροστά μου παίζει το ρελαντι +- 150 rpm έως ότου ζεσταθεί) δεν έχω κοψίματα ή ρετάρισμα. Μου έβγαλε 2 φόρες σφάλμα ο εγκέφαλος αλλά όταν έσβησε το αμάξι και το ξαναβαλα μπροστά είχε χαθεί.
Άλλαξα μπουζί , φίλτρο αέρα , καθάρισα το maf με ειδικό spray...
Τώρα έβαλα 100αρα βενζίνη από άλλο βενζινάδικο μήπως η βενζίνη ήταν κακής ποιότητας από το βενζινάδικό που βάζω.
Επόμενο βήμα είναι να βάλω liqui moly pro-line fuel injection cleaner
Μου είπαν σε παρόμοιο πρόβλημα δούλεψε.
Τι μπορεί να είναι τώρα πάλι; πριν πάω σε μηχανικό και αρχίζει να αλλάζει διάφορα μέχρι να το βρει αν το βρει..
Η 100αρα ειναι πιο επηρρεπης σε νοθεια απο μερικους βενζιναδες λογω αυξημενου κερδους,να προτιμας Εταιρικο πρατηριο.
Τα καθαριστικα αυτα ειναι πιο πολυ για συντηρηση,εαν ειναι βουλωμενο το μπεκ δεν θα στο ξεβουλωσει με την μια,εαν εχεις προβλημα το δειχνει το μανομετρο σε λιγα λεπτα (''κ@τουραει'' το λενε τα παλια μαστορια) οταν συνδεθει πριν τον αισθητηρα πιεσης καυσιμου.
Θα δεις πως η πιεση θα πεφτει σιγα-σιγα και δεν θα μενει σταθερη (σβηστο το μοτερ,1η σκαλα το κλειδι να δουλεψει η αντλια).
Εαν εχεις προβλημα σε καποιο μπεκ θα εχεις και μειωμενη αποδοση,ουτε χαμηλα ουτε ψηλα θα δουλευει σωστα.
Χθες μου έβγαλε σφάλμα ο εγκέφαλος και το αμάξι σαν να έχασε δύναμη με το ζόρι ανέβασε στροφές , σταμάτησα δεξια και έσβησα το αμάξι για να διαβάσω το σφάλμα στον εγκέφαλο ωστόσο το σφάλμα είχε εξαφανιστεί. Όταν ξαναέβαλα μπροστά το αμάξι ήταν ενταξει , μου έδωσε την εντύπωση πως το σφάλμα "προπληπτικά απενεργοποίησε" κάποιον κύλινδρο.
Η μετρηση με ενα μανομετρο της πιεσης δεν παιρνει πανω απο 5' στο συνεργειο,απλα το παρεμβαλει αναμεσα στα σωληνακια.
Κανε και ενα καθαρισμο μπεκ σε συνεργειο εμ μηχανηαμ με υπερηχους,εστω μια φορα στην ζωη του το αυτοκινητο (αμα το θες για δικο σου για χρονια) δεν κανει κακο.
mikemtb (09-09-25)