Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 77
  1. #51

    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    Jan 2013
    Περιοχή
    Ηράκλειο
    Μηνύματα
    4

    Προεπιλογή

    καλησπέρα και απο μένα,
    κατατοπιστικότατο το άρθρο, αν και άσχετος, σύνδεσα το μοτέρ και δουλεύει μια χαρά.
    το προβλημά μου είναι ότι θέλω να μπορώ να ρυθμίζω τις στροφές χωρίς να αλλάζω συνδεσμολογία, έχω βρει ένα ντίμερ με ενσωματωμένο controller μεχρι 2000w, πωσ θα συνδεθεί? το μοτερ μου είναι ασυγχρονο μονοφασικο, και δουλεψε με την ίδια συνδεσμολογία του μοτερ στο 1ο ποστ (παραπλήσιες τιμές αντιστάσεων)

  2. #52
    Το avatar του χρήστη MAIKLKF
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αχαρναί
    Μηνύματα
    25

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα σας Σήμερα απόκτησα ένα μοτέρ από πλυντήριο ευχαριστώ για της πληροφορίες filman Είσαι αναλυτικότατος και σαφέστατος
    πάντα με τόση καλοσύνη προσφέρεις της γνώσεις που απόκτησες με κόπο Μπράβο σου σε θαυμάζω για το ήθος σου τίποτε άλλο ,καταλαβαίνεις.

  3. #53
    Το avatar του χρήστη MAIKLKF
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αχαρναί
    Μηνύματα
    25

    Προεπιλογή

    Σύνδεση τελικά με ρελέ αργό γρήγορο και εμπρός πίσω μεγάλης ταχύτητας

  4. #54
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Τι θα γίνει με σένα Μιχάλη, όλο πατέντες με μοτέρ κάνεις;

    Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

  5. #55
    Το avatar του χρήστη MAIKLKF
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αχαρναί
    Μηνύματα
    25

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι θα γίνει με σένα Μιχάλη, όλο πατέντες με μοτέρ κάνεις;

    Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...
    Εγώ σε ευχαριστώ για την λεπτότητα που σε διακρίνει Έκατσα και διάβασα όλο το θέμα πολλές φορές και τελικά η προσπάθεια έλαβε καρπούς, Αν τύχη και πέσω σε κανένα μοτέρ πλυντηρίου θα το συνδέσω με σιγουριά το μοτέρ

  6. #56
    Το avatar του χρήστη mushaba
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Φώτης
    Εγγραφή
    Jun 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    24

    Προεπιλογή Αμάν κάναμε να καταλάβουμε αυτό με τα 5 καλώδια,τώρα προέκυψαν 7!!

    Αγαπητοί φίλοι ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

    Οπως και στον τίτλο απέκτησα ακόμα ένα μοτέρ πλυντηρίου (IB-MEI 2/16-158/AL) που αυτή τη φορά σκοπεύω να το κάνω υπερκατασκεύη 2 σε 1 , δίδυμο τροχό από την μια (πέτρα και βούρτσα) και μηχανικό πριόνι (με σιδηροπρίονο) από την άλλη

    Το παρακάτω πόστ του φίλου Φίλιππου το διαβάζω το ξαναδιαβάζω αλλά κάτι δεν μου βγαίνει.

    Καταρχήν παραθέτω μετρήσεις:

    ΑΣΠΡΟ - ΚΙΤΡΙΝΟ = 41 Ω
    ΑΣΠΡΟ - ΚΑΦΕ = ΑΠΕΙΡΟ
    ΑΣΠΡΟ - ΚΟΚΚΙΝΟ = 35 Ω
    ΑΣΠΡΟ - ΠΡΑΣΙΝΟ = 41 Ω
    ΑΣΠΡΟ - ΜΑΥΡΟ = ΑΠΕΙΡΟ
    ΑΣΠΡΟ - ΜΠΛΕ = 17 Ω

    ΚΙΤΡΙΝΟ - ΚΑΦΕ = ΑΠΕΙΡΟ
    ΚΙΤΡΙΝΟ - ΚΟΚΚΙΝΟ = 75 Ω
    ΚΙΤΡΙΝΟ - ΠΡΑΣΙΝΟ = 81 Ω
    ΚΙΤΡΙΝΟ - ΜΑΥΡΟ = ΑΠΕΙΡΟ
    ΚΙΤΡΙΝΟ - ΜΠΛΕ = 58 Ω

    ΚΑΦΕ - ΚΟΚΚΙΝΟ = ΑΠΕΙΡΟ
    ΚΑΦΕ - ΠΡΑΣΙΝΟ = ΑΠΕΙΡΟ
    ΚΑΦΕ - ΜΑΥΡΟ = 27 Ω
    ΚΑΦΕ - ΜΠΛΕ = ΑΠΕΙΡΟ

    ΚΟΚΚΙΝΟ - ΠΡΑΣΙΝΟ = 75 Ω
    ΚΟΚΚΙΝΟ - ΜΑΥΡΟ = ΑΠΕΙΡΟ
    ΚΟΚΚΙΝΟ - ΜΠΛΕ = 52 Ω

    ΠΡΑΣΙΝΟ - ΜΑΥΡΟ = ΑΠΕΙΡΟ
    ΠΡΑΣΙΝΟ - ΜΠΛΕ = 58 Ω

    ΜΑΥΡΟ - ΜΠΛΕ = ΑΠΕΙΡΟ

    Τί παίζει μεταξύ καφέ και μαύρου?Τί τύλιγμα είναι αυτό?Είναι το βοηθητικό και όλα τα άλλα είναι απλά ταχύτητες?

    Επίσης παίρνοντας με την σειρά τον υπέροχο τρόπο που εξήγησε ο Φίλιππος δεν μπορώ να βγάλω το κοινό γιατί το μικρότερο σε αντίσταση είναι άσπρο - μπλέ και το αμέσως επόμενο είναι καφέ μαύρο...Άρα μέχρι στιγμής δεν έχω κοινό.

    Αν εξαιρέσω το καφέ και το μαύρο και πάρω πάλι τον τρόπο του Φίλιππου το μικρότερο είναι το ασπρο-μπλέ (17Ω).Το αμέσως επόμενο είναι το άσπρο-κόκκινο (35Ω) και μου βγαίνει μετά κοινό άσπρο και επαληθεύω το τύλιγμα μπλέ κόκκινο ότι είναι 52Ω βάση μετρήσεων.

    Άρα ξέρω ότι το μπλέ είναι οι γρήγορες στροφές και το κόκκινο η βοηθητικές.Επίσης το άσπρο είναι το κοινό.

    Έπειτα βάση συμμετρικότητας βλέπω το κίτρινο με το πράσινο το οποίο όμως μου δίνει 81Ω και στην πρόσθεση και στην μέτρηση.

    Στις επαληθεύσεις όμως χάνω τα α) και β) σκέλη και βρίσκω σωστά τα γ) και δ)

    Τί κάνω λάθος ρε παιδιά?

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολύ ευχαρίστως!

    Για ευκολία παραθέτω παρακάτω τις μετρήσεις του φίλου έτσι όπως μας τις έδωσε:



    Αμέσως βλέπουμε ότι πήρε περισσότερες μετρήσεις από όσες έπρεπε. Στην πραγματικότητα μέτρησε κάθε ζεύγος καλωδίων 2 φορές. Για παράδειγμα, στην πρώτη σειρά έχουμε π.χ. μαύρο - πράσινο: 65Ω, και στην τελευταία έχουμε πράσινο - μαύρο (δηλ. πάλι τα ίδια καλώδια): 65Ω. Για να το απλοποιήσουμε λοιπόν φιλτράρουμε τις μετρήσεις πετώντας έξω τις διπλές μετρήσεις, και έχουμε:

    μαύρο - κόκκινο: 28Ω (29Ω)
    μαύρο - κίτρινο: 65Ω
    μαύρο - πράσινο: 65Ω
    μαύρο - μπλε: 12Ω
    κόκκινο - κίτρινο: 92Ω
    κόκκινο - πράσινο: 91Ω
    κόκκινο - μπλε: 40Ω
    κίτρινο - πράσινο: 74Ω
    κίτρινο - μπλε: 76Ω
    πράσινο - μπλε: 76Ω

    Στο μαύρο - κόκκινο θα χρησιμοποιήσουμε την τιμή 28Ω, άλλωστε η μέτρηση "29Ω" είναι σχεδόν η ίδια.

    Και τώρα ξεκινάμε. Πρέπει να βρούμε ποιο είναι το κοινό καλώδιο. Αν το βρούμε αυτό έχουμε λύσει το μισό πρόβλημα.

    Εφόσον κάθε τύλιγμα πατάει από τη μια στο κοινό και από την άλλη σε κάποιο άλλο καλώδιο, εξυπακούεται ότι οι μικρότερες μετρήσεις θα περιέχουν σίγουρα το κοινό καλώδιο, αφού οι μεγαλύτερες θα είναι ασφαλώς εν σειρά μετρήσεις των περιελίξεων.

    Ψάχνουμε λοιπόν για τη μικρότερη αντίσταση στη λίστα. Είναι ο συνδυασμός μαύρο - μπλε που μετράει 12Ω. Αυτή είναι σίγουρα μια περιέλιξη των γρήγορων στροφών. Γιατί; Γιατί στις γρήγορες στροφές το μοτέρ αυτό αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ από ότι στις αργές, οπότε οι αντιστάσεις που περιμένουμε να δούμε θα είναι πιο μικρές. Είναι όμως η κύρια ή η βοηθητική περιέλιξη; Η κύρια, γιατί στους κινητήρες που δεν είναι σχεδιασμένοι να γυρνάνε δεξιά - αριστερά (το πλυντήριο στύβει μόνο προς μια κατεύθυνση) η βοηθητική περιέλιξη έχει γενικά μεγαλύτερη αντίσταση. Άρα το κοινό είναι σίγουρα ένα απ' αυτά τα δύο καλώδια, είτε το μαύρο, είτε το μπλε.

    Τώρα ψάχνουμε να δούμε την αμέσως μεγαλύτερη τιμή από τα 12Ω. Αυτή θα είναι η βοηθητική περιέλιξη των γρήγορων στροφών. Είναι βέβαιο πως το ένα χρώμα θα είναι είτε το μαύρο είτε το μπλε. Πράγματι, η αμέσως μεγαλύτερη τιμή από τα 12Ω είναι τα 28Ω, μαύρο - κόκκινο. Ποιο είναι λοιπόν το κοινό καλώδιο; Το μαύρο!

    Ως επαλήθευση, μπορούμε να σκεφτούμε και αυτό: Μετρώντας μεταξύ κόκκινου και μπλε μετράμε ουσιαστικά τις δυο περιελίξεις των γρήγορων στροφών εν σειρά. Περιμένουμε δηλαδή να δούμε τιμή 12Ω + 28Ω = 40Ω. Και πράγματι τόσο είναι!

    Μέχρι στιγμής λοιπόν έχουμε βρει τα εξής:
    Το κοινό καλώδιο είναι το μαύρο
    Το κόκκινο καλώδιο είναι η βοηθητική περιέλιξη των γρήγορων στροφών
    Το μπλε καλώδιο είναι η κύρια περιέλιξη των γρήγορων στροφών

    Κατά συνέπεια τα δυο καλώδια που απομένουν θα είναι οι αργές στροφές. Προσοχή, εδώ δεν υπάρχουν απλώς δυο περιελίξεις, μια κύρια και μια βοηθητική. Αυτό γίνεται σε όλα τα μοτέρ πλυντηρίων που έχω δει. Εφόσον στις αργές στροφές το μοτέρ είναι φτιαγμένο να κινείται και προς τις δυο κατευθύνσεις, περιμένουμε να υπάρχει συμμετρικότητα στις μετρήσεις. Δηλαδή μεταξύ μαύρου - πράσινου και μεταξύ μαύρου - κίτρινου να έχουμε ουσιαστικά την ίδια αντίσταση. Πράγματι, οι δυο αυτές μετρήσεις δίνουν την ίδια τιμή των 65Ω. Γιατί λοιπόν δεν έχουμε εκεί απλώς δυο περιελίξεις; Γιατί αν είχαμε, θα περιμέναμε να δούμε μεταξύ κίτρινου - πράσινου τιμή 65Ω + 65Ω = 130Ω. Όμως έχουμε μόνο 74Ω! Άρα υπάρχει και άλλο τύλιγμα εκεί που ρίχνει την αντίσταση.

    Ως επαλήθευση, μπορούμε να πούμε τα εξής:
    α) Η μέτρηση μεταξύ κόκκινου - πράσινου θα είναι όσο η μέτρηση μεταξύ κόκκινου - μαύρου και μαύρου - πράσινου, δηλ. 28Ω + 65Ω = 93Ω. Πράγματι η μέτρηση έδωσε 91Ω (πολύ κοντά! )

    β) Η μέτρηση μεταξύ κόκκινου - κίτρινου θα είναι όσο η μέτρηση μεταξύ κόκκινου - μαύρου και μαύρου - κίτρινου, δηλ. 28Ω + 65Ω = 93Ω. Πράγματι η μέτρηση έδωσε 92Ω (πολύ κοντά! )

    γ) Η μέτρηση μεταξύ μπλε - πράσινου θα είναι όσο η μέτρηση μεταξύ μπλε - μαύρου και μαύρου - πράσινου, δηλ. 12Ω + 65Ω = 77Ω. Πράγματι η μέτρηση έδωσε 76Ω (πολύ κοντά! )

    δ) Η μέτρηση μεταξύ μπλε - κίτρινου θα είναι όσο η μέτρηση μεταξύ μπλε - μαύρου και μαύρου - κίτρινου, δηλ. 12Ω + 65Ω = 77Ω. Πράγματι η μέτρηση έδωσε 76Ω (πολύ κοντά! )

    Άρα είμαστε σωστοί! Και έτσι, για να το βάλουμε σε λειτουργία, κάνουμε τις συνδεσμολογίες που ανέφερα στο ποστ #23.

    Αυτό ήταν!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mushaba : 30-04-14 στις 16:11

  7. #57
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Φώτη κάποιο λάθος έχεις κάνει στις μετρήσεις. Δεν μπορεί π.χ. να έχεις 0Ω μεταξύ άσπρου καφέ, 0Ω μεταξύ άσπρου - μαύρου, αλλά ταυτόχρονα 27Ω μεταξύ καφέ - μαύρου...

  8. #58
    Το avatar του χρήστη mushaba
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Φώτης
    Εγγραφή
    Jun 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    24

    Προεπιλογή

    Φίλιππε κι όμως φίλε αυτές οι μετρήσεις που έδωσα είναι σωστές.Να σημειώσω ότι τις πήρα με βγαλμένο τον ρότορα (το λέω καλά?) με σκέτη την περιέλιξη όπως στις φώτο.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mushaba : 30-04-14 στις 16:02

  9. #59
    Το avatar του χρήστη mushaba
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Φώτης
    Εγγραφή
    Jun 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    24

    Προεπιλογή

    Παίζει να είναι και καμμένο το μοτέρ μήπως?

  10. #60
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Ακόμα και καμένο να είναι δεν μπορεί να μετράει έτσι. Θα σε παρακαλούσα να ξαναμετρήσεις. Δοκίμασε ας πούμε αυτό που σου έγραψα παραπάνω, δηλαδή να μετρήσεις μεταξύ άσπρου, καφέ και μαύρου. Δεν μπορεί το άσπρο - καφέ να δίνει 0Ω (άσπρο και καφέ βραχυκυκλωμένα), το άσπρο - μαύρο να δίνει πάλι 0Ω (άσπρο και μαύρο βραχυκυκλωμένα), αλλά το καφέ - μαύρο να δίνει 27Ω (δεν είναι βραχυκυκλωμένα μέσω του άσπρου!!!!).

Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Το μοτέρ του πλυντηρίου δεν έχει δύναμη
    από terrygeoffyiannis στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 71
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-02-14, 10:29
  2. Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-12-11, 15:21

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας