Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 25
  1. #11
    Το avatar του χρήστη ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αγρίνιο
    Μηνύματα
    10

    Προεπιλογή

    Έκανα την μέτρηση χθές ενω ήταν στο ρεύμα και πιθανόν έκαψα το πολύμετρο.

  2. #12
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Με τρομάζεις. Ποτέ δεν μετράμε την αντίσταση κάποιου μοτέρ (και όχι μόνο) με ωμόμετρο ενώ αυτό τροφοδοτείται...

  3. #13

    Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Ηρακλειο Κρητης
    Μηνύματα
    580

    Προεπιλογή

    Μπορης να αλλαξεις το ρελε,
    αν και τοτε δεν δουλευει το καλυτερο που μπορης
    να κανεις ειναι να ενημερωσεις καποιον ψυκτικο.

  4. #14
    Το avatar του χρήστη ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αγρίνιο
    Μηνύματα
    10

    Προεπιλογή

    Φίλιππε έκανα τις μετρήσεις στο συμπιεστή και έχουμε 1-2=48,7Ω 1-3=10,7Ω 2-3= 38,7Ω
    Μάνο ποιόν ρελέ να αλλάξω αυτόν στην πλακέτα η στον συμπιεστή;

  5. #15

    Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Ηρακλειο Κρητης
    Μηνύματα
    580

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΑΝΩΝΥΜΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλιππε έκανα τις μετρήσεις στο συμπιεστή και έχουμε 1-2=48,7Ω 1-3=10,7Ω 2-3= 38,7Ω
    Μάνο ποιόν ρελέ να αλλάξω αυτόν στην πλακέτα η στον συμπιεστή;
    Στον συμπιεστη (στην εικονα 2).
    Τα πηνια του συμπιεστη μπορη να ειναι καλα
    αλλα να εχει μηχανικο προβλημα ο συμπιεστη.

  6. #16
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Εντάξει φαίνεται ο συμπιεστής (από ηλεκτρική άποψη). Για άλλαξε το ρελέ του συμπιεστή, ή άνοιξέ το και δες σε τί κατάσταση είναι οι επαφές, μήπως θέλουν περιποίηση. Η επαναφορά των επαφών είναι με ελατήριο ή με το βάρος τους;

  7. #17

    Προεπιλογή

    Παρακαλω κανε τον ελεγχο στο ρελε οταν η συσκευη ειναι εκτος ρευματος.

  8. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον orck για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    FILMAN (17-01-12)

  9. #18
    Το avatar του χρήστη ΑΝΩΝΥΜΟΣ
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αγρίνιο
    Μηνύματα
    10

    Προεπιλογή

    Ο ρελέ του συμπιεστή τον έχω μετρήσει και δείχνει εντάξει,άλλος τρόπος ελέγχου υπάρχει;;
    Από που ανοίγει;;
    Ενδέχεται να έχει κολήσει ο συμπιεστής;;;;και γι αυτό αδυνατή να πάρει μπροστά;;;;

  10. #19

    Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Ηρακλειο Κρητης
    Μηνύματα
    580

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΑΝΩΝΥΜΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο ρελέ του συμπιεστή τον έχω μετρήσει και δείχνει εντάξει,άλλος τρόπος ελέγχου υπάρχει;;
    Από που ανοίγει;;
    Ενδέχεται να έχει κολήσει ο συμπιεστής;;;;και γι αυτό αδυνατή να πάρει μπροστά;;;;
    Το ρελε δεν ανοιγει μονο το αλλαζουμε.

    Αν αλλαξεις το ρελε και δεν ξεκιναει ο συμπιεστης τοτε και μονο εισαι
    σιγουρος οτι ειναι ο συμπιεστης χαλασμενος.

  11. #20
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Μιλάμε για το ρελέ εκκινήσεως που είναι κάτω από το καπάκι συνδέσεων του συμπιεστή και όχι για το ρελέ τροφοδοσίας του συμπιεστή που είναι επάνω στην πλακέτα. Το ρελέ αυτό περιλαμβάνει ένα πηνίο ρεύματος (ηλεκτρομαγνήτη) που είναι σε σειρά με την κύρια περιέλιξη του κινητήρα, και μια επαφή που συνδέει την βοηθητική περιέλιξη στην τροφοδοσία. Έχει δηλαδή 3 άκρα. Όταν τροφοδοτήσουμε τον κινητήρα περνάει ρεύμα μόνο από την κύρια περιέλιξη. Έτσι ο κινητήρας δεν εκκινεί, οπότε με ακίνητο άξονα η κύρια περιέλιξη (οπότε και το πηνίο του ρελέ) διαρρέεται από μεγάλο ρεύμα. Έτσι το ρελέ οπλίζει και τροφοδοτεί τη βοηθητική περιέλιξη. Τώρα ο κινητήρας εκκινεί οπότε το ρεύμα πέφτει και το ρελέ αποσυνδέει τη βοηθητική περιέλιξη. Ο κινητήρας συνεχίζει να λειτουργεί με μόνο την κύρια περιέλιξη υπό τάση. Από αυτό καταλαβαίνει κανείς ότι αν το ρελέ αυτό έχει κάποιο πρόβλημα ίσως δεν τροφοδοτείται ποτέ η βοηθητική περιέλιξη οπότε ο κινητήρας δεν ξεκινάει. Θα μπορούσε να γίνει και μια δοκιμή χωρίς το ρελέ εκκινήσεως, να συνδέσουμε μόνιμα τη βοηθητική περιέλιξη και να δώσουμε τροφοδοσία. Αν ο κινητήρας ξεκινήσει, το πρόβλημα είναι σίγουρα στο ρελέ εκκινήσεως.

Σελίδα 2 από 3 ΠρώτηΠρώτη 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας