Έκανα την μέτρηση χθές ενω ήταν στο ρεύμα και πιθανόν έκαψα το πολύμετρο.
Έκανα την μέτρηση χθές ενω ήταν στο ρεύμα και πιθανόν έκαψα το πολύμετρο.
Με τρομάζεις. Ποτέ δεν μετράμε την αντίσταση κάποιου μοτέρ (και όχι μόνο) με ωμόμετρο ενώ αυτό τροφοδοτείται...
Μπορης να αλλαξεις το ρελε,
αν και τοτε δεν δουλευει το καλυτερο που μπορης
να κανεις ειναι να ενημερωσεις καποιον ψυκτικο.
Φίλιππε έκανα τις μετρήσεις στο συμπιεστή και έχουμε 1-2=48,7Ω 1-3=10,7Ω 2-3= 38,7Ω
Μάνο ποιόν ρελέ να αλλάξω αυτόν στην πλακέτα η στον συμπιεστή;
Εντάξει φαίνεται ο συμπιεστής (από ηλεκτρική άποψη). Για άλλαξε το ρελέ του συμπιεστή, ή άνοιξέ το και δες σε τί κατάσταση είναι οι επαφές, μήπως θέλουν περιποίηση. Η επαναφορά των επαφών είναι με ελατήριο ή με το βάρος τους;
Παρακαλω κανε τον ελεγχο στο ρελε οταν η συσκευη ειναι εκτος ρευματος.![]()
FILMAN (17-01-12)
Ο ρελέ του συμπιεστή τον έχω μετρήσει και δείχνει εντάξει,άλλος τρόπος ελέγχου υπάρχει;;
Από που ανοίγει;;
Ενδέχεται να έχει κολήσει ο συμπιεστής;;;;και γι αυτό αδυνατή να πάρει μπροστά;;;;
Μιλάμε για το ρελέ εκκινήσεως που είναι κάτω από το καπάκι συνδέσεων του συμπιεστή και όχι για το ρελέ τροφοδοσίας του συμπιεστή που είναι επάνω στην πλακέτα. Το ρελέ αυτό περιλαμβάνει ένα πηνίο ρεύματος (ηλεκτρομαγνήτη) που είναι σε σειρά με την κύρια περιέλιξη του κινητήρα, και μια επαφή που συνδέει την βοηθητική περιέλιξη στην τροφοδοσία. Έχει δηλαδή 3 άκρα. Όταν τροφοδοτήσουμε τον κινητήρα περνάει ρεύμα μόνο από την κύρια περιέλιξη. Έτσι ο κινητήρας δεν εκκινεί, οπότε με ακίνητο άξονα η κύρια περιέλιξη (οπότε και το πηνίο του ρελέ) διαρρέεται από μεγάλο ρεύμα. Έτσι το ρελέ οπλίζει και τροφοδοτεί τη βοηθητική περιέλιξη. Τώρα ο κινητήρας εκκινεί οπότε το ρεύμα πέφτει και το ρελέ αποσυνδέει τη βοηθητική περιέλιξη. Ο κινητήρας συνεχίζει να λειτουργεί με μόνο την κύρια περιέλιξη υπό τάση. Από αυτό καταλαβαίνει κανείς ότι αν το ρελέ αυτό έχει κάποιο πρόβλημα ίσως δεν τροφοδοτείται ποτέ η βοηθητική περιέλιξη οπότε ο κινητήρας δεν ξεκινάει. Θα μπορούσε να γίνει και μια δοκιμή χωρίς το ρελέ εκκινήσεως, να συνδέσουμε μόνιμα τη βοηθητική περιέλιξη και να δώσουμε τροφοδοσία. Αν ο κινητήρας ξεκινήσει, το πρόβλημα είναι σίγουρα στο ρελέ εκκινήσεως.