Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα

Μέλος
    Όνομα
    ΣΑΚΗΣ
    Περιοχή
    ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ

Προεπιλογή Σπασμένο εξωτερικό κρύσταλλο τζαμιού πόρτας φούρνου PITSOS FLAMA 7200

Στο άνοιγμα της πόρτας του φούρνου έπεσε το εξωτερικό τζάμι κι εγινε χίλια κομμάτια. Υπάρχει όμως κι ένα εσωτερικό μικρότερο τζάμι το οποίο εφαρμόζει περιμετρκά στο εσωτερικό άνοιγμα με ειδικό λάστιχο. Αυτό το τζάμι δεν έσπασε αλλά μας έπεσε στα χέρια καθώς αποκολλήθηκε από τα χείλη του εσωτερικού "παραθύρου".
    Συγχωρήστε με αλλά επειδή είμαι άσχετος με τεχνικά θέματα θέλω να ρωτήσω πόσο εύκολο είναι να αλλάξω το εξωτερικό τζάμι της πόρτας.
    Ακολουθούν φωτογραφίες όπου φαίνεται πως το τζάμι εφαρμόζει σε ένα κανάλι που υπάρχει κάτω αλλά και επάνω στο χερούλι της πόρτας το οποίο δείχνει πως μπορεί να βγεί ξεβιδώνοντας τις βίδες στο εσωτερικό της πόρτας. Αν δεν βρω τζάμι μπορώ άραγε να παραγγείλω ένα στις διαστάσεις που θέλω σε κατασκευαστή tempered glass;;;
    Τέλος με ανησυχεί κάπως η τοποθέτηση του εσωτερικού τζαμιού που δεν ξέρω πώς να το στηρίξω πριν βάλω το μεγάλο εξωτερικό. Στις φωτογραφίες φαίνεται η τελική θέση του όπως το κρατάω αλλά δεν ξέρω με ποιο τρόπο να το "πείσω" να σταθεί στην θέση του για να τοποθετήσω το μεγάλο από έξω.
    Περιμένω την όποια βοήθεια.
    Ευχαριστώ για την υπομονή σας

IMG_20160619_104001.jpgIMG_20160619_104009.jpgIMG_20160619_104027.jpgIMG_20160619_104037.jpgIMG_20160619_104059.jpgIMG_20160619_104115.jpg

Μέλος
    Όνομα
    ΣΑΚΗΣ
    Περιοχή
    ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ

Προεπιλογή

IMG_20160619_104314.jpgIMG_20160619_104323.jpgIMG_20160619_104338.jpgIMG_20160619_121736.jpgIMG_20160619_122253.jpgIMG_20160619_122306.jpg
    Ελπίζω με τις τελευταίες αυτές να είναι κατανοητό το ζήτημα

Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη

Προεπιλογή

Βγάλε μία κοντινή καθαρή φωτογραφία τον αριστερό μεντεσέ , κάτι εξέχει και μοιάζει με ελατήριο