Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Χάρης
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Καντζα
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή Πρόβλημα περιστορφής του κάδου (BEKO WB 6004 NS)

    Καλησπέρα σας,

    εδώ και κάποιες μέρες έχω πρόβλημα με το, από 8-9ετίας, πλυντήριό μου (βλ τίτλος).
    Είχα υπόνοιες ότι κάτι δεν πάει καλά, διότι είχα παρατηρήσει κάποιες τελευταίες φορές να μην στραγγίζει καλά τα ρούχα. Επιθεώρησα φίλτρα, αποχετευσή, ολα καθαρά. Τώρα όμως φαίνεται, δέχτηκε το τελειωτικό χτήπημα......
    Το πλυντήριο λοιπόν, δεν μπορεί να περιστρέψει το κάδο. Ακούγεται ότι το μοτέρ "προσπαθεί" να δώσει κίνηση (ακούγεται να "φορτώνει"), ο κάδος τείνει να κινηθεί, αλλά μέχρι εκεί.....Δείχνει δηλαδή ότι δεν έχει την δύναμη να περιστέψει τον κάδο. Ομοια και στο στίψιμο, όπου απλά εκεί καταφέρνει και περιστρέψει πολύ ελαφρά κ αργά τον κάδο, αλλά φυσικά σε καμμία περίπτωση όσο γρήγορα απαιτεί το στίψιμο.

    Ανοιξα καπάκια (πάνω-πίσω), ο ιμάντας δείχνει οκ (κ στην θέση του φυσικά). Τον αφαίρεσα, όπως και το μοτέρ για επιθεώρηση. Το μοτέρ είναι ρουμάνικο "IMEP" (2 poles, 0,078 HP, 2820 RPM, 12μF-450V), ενώ δεν βρήκα - εξωτερικά τουλάχιστον - ψύκτρες...! Πριν τα ξεμοντάρω ξέχασα να πω, εβαλα εμπρός το πλυντήριο άδειο, για να δω από κοντά εαν πατινάρει ο ιμάντας ή μήπως δω κάτι περίεργο στο μοτέρ. Με άδειο τον κάδο, καταφερε να τον γυρίσει, τόσο στην κανονική ταχύτητα, όσο και στο στιψιμο......Το μόνο που μου έκανε εντύπωση είναι που είδα στην περιοχή του μοτέρ, κάποια μαυρα κομματάκια σκόνης (δεν είχε ανοιχτεί ποτέ το πλυντήριο κ δεν φαίνονται να είναι από τον ιμάντα)

    Τα στοιχεία που έχει στην πόρτα το πλυντήριο είναι:
    BEKO WB 6004 NS
    5054CT 2250KW 230V, 0,1-1 MPa, 7105981400

    Το πλυντήριο είναι low budget, αλλά έχει βγει τιμιότατο για τα λεφτά του, ενώ κ με την χρήση που του έχω κάνει (εργένης....) είναι καινούργιο, για αυτό κ λυπάμαι να το "στείλω" αμαχητί.....
    Και στο internet επίσης, δεν βρίσκεις πραγματα για το δικό μου, αλλά για ανώτερα πλυντήρια της BEKO.

    Κάθε ιδέα - βοήθεια δεκτή

    Ευχαριστώ

    Χάρης

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Μάκης
    Εγγραφή
    Nov 2011
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    100

    Προεπιλογή

    Άλλαξε καρβουνάκια στο μοτέρ.
    Εαν το μοτέρ σου δεν έχει καρβουνάκια τότε θα αλλάξεις πυκνωτή.

    Μην ψάχνεις τίποτε άλλο...

  3. #3
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    έχω την εντύπωση πως αυτό το μοντέλο έχει μοτέρ βραχυκυκλωμένου δρομέα και άρα δεν έχει καρβουνάκια αλλά πυκνωτή
    αν μπορείς άνοιξε το πλυντήριο (πάντα εκτός πρίζας )και βγάλε καμιά φωτογραφία
    προσοχή ο πυκνωτής ενδέχεται να έχει αποθηκευμένη τάση πρόσεχε πριν βάλεις χέρι να μετρήσεις με βολτόμετρο πρώτα ότι είναι ξεφορτωμένος
    συνήθως οι πυκνωτές χάνουν χωρητικότητα και το μοτέρ αδυνατεί να περιστραφεί

    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    • Τύπος Αρχείου: jpg CAP.jpg (21,0 KB, 119 εμφανίσεις)
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  4. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον diony για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    harisman (06-04-15)

  5. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Χάρης
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Καντζα
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή

    Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.

    Κι εγώ νομίζω το μοτέρ μου δεν εχει καρβουνάκια. Μοιάζει πολύ με αυτό http://www.eaparts.gr/part.aspx?part...11#prettyPhoto

    Αν δεν υπάρχουν καρβουνάκια στο μοτέρ, σημαίνει αναγκαστικά ότι υπάρχει πυκνωτής? Από τα συμπτώματα πάντως κ όπως καταλαβαίνω την λειτουργία του capacitor, μάλλον αυτό πρέπει να είναι το πρόβλημά μου. Ξέρουμε που κοντά τον τοποθετούν, γιατί μια ματιά που έριξα, δε βρήκα κάτι. Επίσης υποθέτοντας ότι είναι φορτισμένος, που θα τον εκφορτίσω?

    Αυριο θα ξαναανοίξω το πλυντήριο και θα βγάλω φωτος να τις ανεβάσω.

  6. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από harisman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν δεν υπάρχουν καρβουνάκια στο μοτέρ, σημαίνει αναγκαστικά ότι υπάρχει πυκνωτής?
    Μόνος σου το έγραψες στο 1ο ποστ ότι θέλει πυκνωτή (12μF 450V) .
    Ξέρουμε που κοντά τον τοποθετούν, γιατί μια ματιά που έριξα, δε βρήκα κάτι.
    Ο πυκνωτής είναι όπως στο #3 . τον τοποθετούν συνήθως μακριά και δίπλα στο μοτέρ κυρίως στην βάση του πλυντηρίου στα πλάγια . Να το έχεις βγάλει από το ρεύμα .
    Επίσης υποθέτοντας ότι είναι φορτισμένος, που θα τον εκφορτίσω?
    Ένας συμφορουμίτης είχε πει ότι δεν κρατάνε ρεύμα οι πυκνωτές (με την αιτιολογία ότι αυτό το ρεύμα το απορροφά το μοτέρ) αλλά για παν ενδεχόμενο μην πιάνεις τις επαφές του πυκνωτή με γυμνά χέρια και βγάλε τα καλώδια με κάποιο μυτοτσίμπιδο ή βραχυκύκλωσε με κάποιο κατσαβίδι τις 2 επαφές του πυκνωτή για να αποφορτιστεί ) εννοείται πάντα εκτός ρεύματος η συσκευή.

  7. #6
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από harisman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επίσης υποθέτοντας ότι είναι φορτισμένος, που θα τον εκφορτίσω?
    Σε κάποια πλυντήρια που έχουν 2 πυκνωτές , αυτοί συνήθως είναι συνδεμένοι μόνιμα στα τυλίγματα του κινητήρα , οπότε δεν κρατάνε τάση στα άκρα τους ξεφορτίζουν πάνω σε αυτά
    Σε πολλά άλλα όμως με ένα πυκνωτή , η σύνδεσή του στα τυλίγματα των λίγων ή των πολλών στροφών γίνεται από επαφές του χρονοδιακόπτη , και εδώ συνήθως στο τέλος του κάθε προγράμματος παραμένει συνδεμένος σε κάποιο από τα 2 τυλίγματα και ξεφορτίζει , αλλά υπό προϋποθέσεις (αλλαγή προγράμματος ενδιάμεσα κ.λ.π.) μπορεί να βρεθεί ο πυκνωτής στον αέρα με τάση οπότε καλό είναι να γίνεται έλεγχος πάντα
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  8. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον diony για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    harisman (06-04-15)

  9. #7

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Χάρης
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Καντζα
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή



    Επανέρχομαι.....

    Ανεβάζω φωτος από μοτερ. Φαίνεται σε πολύ καλή κατάσταση. Επίσης βρήκα και τον πυκνωτή, είναι δίπλα στην είσοδο του καλωδίου ρευματος στην συσκευή. Τον έλυσα. Λέει όντως 12μF όπως αναφέρει και το μοτέρ, οπότε δεν νομίζω να υπάρχει άλλος.....Δεν ήταν φορτισμένος. Φαίνεται να έχει κάνει ενα μικρό φούσκωμα σε σημείο της περιφέρειάς του. Καμμία ιδέα πως να τον τσεκάρω με πολύμετρο, ότι είναι πράγματι προβληματικός? Επίσης τι να περιμένω από τιμή? Είχε πάνω του 2 συνδέσεις (ίδια καλώδια), παίζει ρολο ποιο καλώδιο σε ποιο πόλο του?

    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

    Χάρης
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  10. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Καμμία ιδέα πως να τον τσεκάρω με πολύμετρο
    Δεν χρειάζεται είναι ολοφάνερο ότι φούσκωσε και φαίνεται στην μέση του κυλίνδρου.
    Είχε πάνω του 2 συνδέσεις (ίδια καλώδια), παίζει ρολο ποιο καλώδιο σε ποιο πόλο του?
    Όχι

    Όταν ξαναβάλεις το μοτέρ (ρεγουλάρισε) σφίξε τον ιμάντα μέτρια ... ούτε πολύ σφικτά αλλά ούτε και λάσκα.

  11. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    harisman (06-04-15)

  12. #9
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από harisman Εμφάνιση μηνυμάτων

    Καμμία ιδέα πως να τον τσεκάρω με πολύμετρο, ότι είναι πράγματι προβληματικός?

    Κοστίζει λιγότερο από 5 ευρώ 12,5 Μf είναι
    , θέλει καπασιτόμετρο για να τον μετρήσεις
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  13. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον diony για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    harisman (06-04-15)

  14. #10
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Αν ο καινούριος έχει 4 άκρα πρόσεξε πού θα βάλεις τα καλώδια, μην βάλεις και τα δυο στο ίδιο έλασμα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. [Pitsos] Πρόβλημα κάδου για pitsos vario 701
    από stk75 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-12-19, 23:14
  2. [Φορητός Η/Υ] C660D-Ανοίγει οποτε του καπνίσει.
    από panos1205 στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-03-15, 15:21
  3. [Άλλη] DeLonghi DL1000TXR-HC διαρροή από τον άξονα του κάδου
    από andyferraristi στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-01-15, 19:33
  4. Προβλημα με οθονη του θυροτηλεφωνου
    από anagnostou1 στο forum Ηλεκτρολογικά
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-01-15, 09:01
  5. [Τηλεόραση] Beko πρόβλημα οθόνης
    από Majestic στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-09-13, 12:23

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας