Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 5 από 5

Θέμα: ASROCK N68C-GS

  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Jan 2013
    Περιοχή
    Πατρα
    Μηνύματα
    10

    Προεπιλογή ASROCK N68C-GS

    Καλησπερα σας

    Εχω ενα προβλημα με μια μητρικη που αναφερω στον τιτλο,την οποια αγορασα καινουργια μαζι με εν επεξεργαστη amd αthlon.Την τοποθετησα στον υπολογιστη κανονικα δουλεψε 5 ημερες και μετα τιποτα δεν δεινει σημα ουτε στην οθονη.Μετα απο δικιμες διαπιστοθηκε οτι φταιει η μητρικη πραγμα που παραδεχτικε και το eshop οπου την αγορασα,απο εδω αρχιζει το μπλεξιμο και ειμε στο περιμενε παρ'ολο που λενε οτι εχει εγγυηση.Μηπως γνωριζει καποιος απο εδω αν μπορει να επισκευασθη να μην τη πεταξω τετοιες δισκολες εποχες? Ευχαριστω

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Πάνος
    Εγγραφή
    Apr 2013
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    359

    Προεπιλογή

    Αφού λες ότι έχει εγγύηση και το παραδέχτηκε και τo eshop,δεν σου έδωσαν κάποια άλλη;

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Jan 2013
    Περιοχή
    Πατρα
    Μηνύματα
    10

    Προεπιλογή

    Με εβαλαν στο περιμενε και θα δουμε την πηρα πισω γιατι απο οτι καταλαβα δεν υπαρχει περιπτωση να βρω ακρη,ειναι να μην σου τυχει.

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Πάνος
    Εγγραφή
    Apr 2013
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    359

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από progressive1908 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με εβαλαν στο περιμενε και θα δουμε την πηρα πισω γιατι απο οτι καταλαβα δεν υπαρχει περιπτωση να βρω ακρη,ειναι να μην σου τυχει.
    Φίλε πρεπει να επιμήνεις.Εφόσων έχει εγγύηση είναι υποχρεομένοι να στο αντικαταστήσουν.Πάρε και κανένα τηλέφωνο στα 211 500 0 500 - 210 81 78 700 να τους πεις τι συμβαινει!!

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    δημητρης
    Εγγραφή
    Apr 2010
    Περιοχή
    πειραιας
    Μηνύματα
    45

    Προεπιλογή

    ρε φιλε πλακα κανεις ????? τι να μην σου τυχει ????????
    περιμενεις απο τον θεο να ερθει να σου φτιαξει το πισι σου ??????
    πηγαινε στο μαγαζι και βαλε καμια φωνη .
    στειλε τους e-mail και ζητα γραπτες εξηγησεις. επισης στειλε e-mail στον αντιπροσωπο της εταιρεις και στην ιδια την εταιρεια , περιγραφοντας το προβλημα σου και ζητωντας γραπτες εξηγησεις , ενημερωνοντας τους ταυτοχρονα οτι θα αναρτησεις την ερωτηση σου και την απαντηση τους σε διαφορα σαιτ ...
    για μηνυση δεν σου λεω γιατι θα πεις οτι δεν αξιζει τον κοπο ...

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας