Τα μηχανηματα αυτα εχουν μια πιο audiοphile approach απο το Ιαπωνα κατασκευαστη απλη δομηση , μεγαλοι πυκνωτες , ταξη και σειρα ,ενισχυμενο τροφοδοτικο για τα πρωτα σταδια , οδηγηση με ολοκληρωμενο σειρας 3082 ( το οποιο παραδοξως το τρεχουν σωστα ) στιβαρη κατασκευη και μπορνες εξοδου και τους ρελεδες κολλητα απο πισω χωρις περιττες διαδρομες για τα συστηματα ΑΒ .
Οι συγκεκριμενοι αγορασμενοι και οι δυο απο τον Μπεη ομως ο ενας 110 και ο αλλος 220 οποτε για λογους συμμετριας αλλαχτηκαν και οι δυο με μετασχηματιστες στα 230 μια και ο σκοπος του πελατη ειναι να τους μπριτζαρει και να τους οδηγησει μονο ( δυνατοτητα η οποια εχει προβλευθει απο τον κατασκευαστη )
Απο βλαβες εκτος απο διαφορες ψυχρες κολλησεις και καποια ταλαιπωρια απο την μεταφορα αλλαχτηκαν ορισμενοι σημαντικοι πυκνωτες προστεθηκε bypass στα κεντρικα και επιμερους τροφοδοτικα και σαν στανταρ πρακτικη πλεον στο συγκεκριμενο μηχανημα προστεθηκε ενα μικρο ψυκτικο στο 3082 που ως γνωστον δεν αρεσκεται σε υψηλες θερμοκρασιες .
Προσωπικα ειμαι εναντια στην κατασταση bridge μια και θεωρω οτι μεσα σε ενα κατασκευασμα που περιεχει δυο ενισχυτες ειναι πρακτικα αδυνατον αν ειναι ιδιοι και οι δυο ωστε οταν μπριτζαριστουν να αποδοσουν ισια και τα μεγιστα ... Παρολο οτι οι διαφορες θα ειναι μαλλον μικρες περισσοτερο ψυχολογικα και λιγοτερο ουσιαστικα το θεωρω κακη πρακτικη . Η αποψη του ακροατη παντως θα μας δωσει και πληροφοριες για το τελικο αποτελεσμα .
enjoy photo εις διπλουν .....
PS ..Παραδοξως ειναι η πρωτη φορα που χρησιμοποιησα μετασχηματιστη ΕΙ με εσωτερικη θωρακιση ...Θα ελεγα οτι οι μετρησεις και η συμπεριφορα του σε ρευματα κορυφης ειναι απλα υποδειγματικη !!!
![]()