Επειδή έτυχε να πέσει στα χερια μου απο κλιματιστικό TOYOTOMI που βγήκε σε αχρηστία το μοτέρ ανεμιστήρα της εσωτερικής μονάδας, πράγμα που για μένα είναι πολύτιμο για τον σκοπό που θέλω να το χρησιμοποιήσω (brush-less αθόρυβο), μήπως υπάρχει κάποιος που έχει εμπειρία σχετικά με την σύνδεσή του μοτερ στην πηγή τροφοδοσίας και στον κοντρόλερ γιατί από την πλακέτα δεν βγάζω άκρη.????


Απάντηση με παράθεση
). Τη λέξη τυλίγματα την έβαλα σε εισαγωγικά γιατί τα "τυλίγματα" του ρότορα είναι στην πραγματικότητα (σχετικά) χοντρά μπαράκια αλουμινίου που καταλήγουν σε δυο αλουμινένιους κύκλους στα δυο άκρα του ρότορα, και είναι χυτευμένα ανάμεσα στα αυλάκια που έχει το σίδερο του οπλισμού του ρότορα. Δεν έχει δηλαδή πηνία με τυλιγμένο χάλκινο εμαγιέ (βερνικωμένο) σύρμα στον ρότορα.