Service JVC JRS81M
Δεν ειναι ολα τα μηχανηματα που κανουμε HIEND Κανουμε και πιο απλα πραγματα τα οποια μαζι με την στοργη και την αγαπη μας χρειαζονται και ορισμενα αλλα πραγματα .
Ο συγεκριμενος ειναι ραδιοενισχυτης HIFI μαλλον δευτερης γενιας οπου το ξεχωριζω με αυτο τον τροπο γιατι στην πρωτη γενια υπηρξε καποιας μορφης κορεσμος και απο πλευρας δυνατοτητων αλλα και απο πλευρας κοστολογιου .Ειχαμε φτασει σε ενα σημειο τυπου Sansui G22000 που πραγματι ειχε 22000 πραγματα μεσα του σετ τριων κασσετοφωνων εξωτερικους EQ , εξωτερικα και εσωτερικα Dolby, τονους τριων περιοχων και σε καποιες φασεις παραμετρικους , ενισχυτες 100-120-150W κλπ …Κατα καποιον τροπο υπερφορτωμενα αναλογικα μηχανηματα οπως τα πολυκαναλα σημερα. Καθαρες Αμερικανιες κατα την αποψη μου οπου ολα εκεινη την εποχη οπως τα sedan τους των 10 μετρων ηταν too much !!!
Ενας απλος δεκτης FM και ενα αποσπωμενο module για ενισχυτη με τροφοδοτικο δομημενο γυρω απο τα STK 0040 μια και η JVC ειχε την κακια συνηθεια απο τοτε να μην βαζει κατω καπακι αλλα εφοσον οι πλακετες ειναι αποσπωμενες χαλαλι να παει και αυτο .
Μικρη αναφορα στα STK 0040 τα οποια ειναι μαλλον τα πρωτα βηματα επισης της Sanyo και ειναι ενα pack το οποιο περιεχει μεσα μονο τα εξοδου και τα οδηγα ετοιμα καθορισμενα και συνδεσμολογημενα ως ακολουθα εκπομπου ημισυμπληρωματικης τοπολογιας ( νομιζω ) αλλα σε καποιες σειρες ειχε και συμπληρωματικα . Ευκολια για τον σχεδιαστη εξωτερικα μπορουσες να κανεις πολλα πραγματα αλλα θεματα σταθεροτητας και αντοχης αρχισαν σιγα σιγα να προκυπτουν και τα ολοκληρωμενα επρεπε να φυγουν η να εξελιχθουν .
Η Sanyo δυστυχως η ευτυχως θεωρησε οτι για να εχει προβληματα αντοχης και ισχυος εφταιγαν οι σχεδιαστες και οχι το προιον τους και ετσι για να δωσουν λυση στο προβλημα αρχισαν σιγα σιγα να κλεβουν το κομματι της σχεδιασης του ενισχυτη απο τον εκαστοτε σχεδιαστη , να το κανουν μονοι τους και ενω συναμα η τεχνολογια προχωρουσε και οι διαστασεις μικραιναν ολο και πιο πολυ αρχικα μπηκε η πολωση και ο θερμοστατης του σταδιου εξοδου μεσα στο ολοκληρωμενο , ακολουθησαν νεοτερα ολοκληρωμενα που μεσα τους ειχαν πλεον και τον ενισχυτη τασης αλλα και πηγες ρευματος για αυτα και τα οδηγα , μετα αρχισαν να περιεχουν και λιμιτερ για ακομα περισσοτερη ασφαλεια, και καταληξαμε να ειναι τελικα ολος ο ενισχυτης μεσα στο ολοκληρωμενο και απο εξω να χρειαζονται δυο πυκνωτες και δυο αντιστασεις .
Μακροπροθεσμα αποδειχτηκε οτι ο βαθμος αντοχης ανεβηκε οριακα αλλα γενικα τα ολοκληρωμενα εκτος απο μαλλον ακριβα δεν ειχαν καμμια απολυτως δυνατοτητα ρυθμισης αλλα και κανενα ηχητικο αποτελεσμα οριακα ανω του μετριου .
Τελος στο συγκεκριμενο μηχανημα υπαρχουν πυκνωτες γαλαζιας σειρας της Nippon οι οποιοι εχουν σοβαρο θεμα στεγανοτητας αλλα και μειωμενης αντοχης σε υγρο περιβαλλον και πανε για αντικατασταση με μεθοδο σκουπα και χωρις ερωτησεις .
Το αποτελεσμα ειναι ενα γλυκο μηχανημα χαμηλης ισχυος για δευτερο η τριτο συστημα συντροφος ζωης χαλαρα για τα επομενα 30 χρονια και εαν θα μεινει απο κατι αυτο θα ειναι καθαρα μηχανικη βλαβη … Ειναι αξιοσημειωτο οτι απλες κατασκευες οπως αυτο εζησαν 40 χρονια και με ενα καλο σερβις μπορει να φτασουν και τα 70 ενω ενισχυτες που πουληθηκαν 3,5 χρονια πριν απο επωνυμο κατασκευαστη κανουν παρελαση στο εργαστηριο με σωρεια βλαβων .
Σακης Πετροπουλος
![]()
![]()
![]()
![]()