Kαποιος θα μπορουσε να φανταστει τα κυκλωματα ενος AS μεσα στην βαση ενος RX ..με την προσθηκη ενος tuner εχουμε ενα μηχανημα το οποιο ειναι στημενο μεταξυ ενος δικαναλου και ενος πολυ καναλου . Πιο στιβαρη κατασκευη σε συγκριση με τα πιο συχρονα αδελφακια του .Ενω σε γενικες γραμμες θα ελεγα οτι ειναι απο τα καλα consumer μηχανηματα με μαλλον καλη τιμη σχεσης αποδοσης παραμενει να ειναι μαλλον μετριο ηχητικα , το οποιο σαφως ειναι κατι που εχει να κανει με την πολυπλοκοτητα του μηχανηματος και ενω ο τελικος ενισχυτης απο μονος του ειναι κορυφαιος .
προσθετω ακομα τo loudness που εχει το μηχανημα το οποιο και κληροδοτησε και στα νεοτερα αδελφακια του το οποιο οπως εχω ξαναγραψει κανει τοσο χοντρα κοψιματα και ενα αγγιγμα και μονο αλλαζει την τονικη εικονα του μηχανηματος κατα παρα πολυ .Πραγματικα ενω ειναι παρα πολυ παιχνιδιαρικο δεν εχω ακομα αποφασισει ειναι σωστο η λαθος με τοσο μεγαλη επεμβαση .
Γενικα τα μηχανηματα αυτα εχουν ενα ιστορικο βλαβων το οποιο εχει να κανει με το κυκλωμα stand by και πιο ειδικα με το κυκλωμα ac loss detect το οποιο εχει τροφοδοσια φυσικα κατ ευθειαν απο το 230 με εναν και μονο πυκνωτη για την πτωση τασης .
Εκει εχει παιξει μαλλον σχεδιαστικο λαθακι η ακομα και αστοχεια υλικου , οπου αν προσθεσεις τα μαλλον κακα ρευματα που παιζουν ανα περιοχη στην Ελλαδα το προβλημα γινεται ακομα πιο σοβαρο .
Η χρηστικοτητα του μηχανηματος αυξανεται παρα πολυ απο πλευρας ευκολιων, τηλεχειρισμου , και δυνατοτητες συνδεσεων οποταν μιλαμε για ενα μηχανημα μαλλον ισομοιρασμενο μεταξυ ποιοτητας και ευκολιων .
Ναι σε αγορα μεταχειρισμενου αλλα μονο αν βρεθει σε πολυ καλη τιμη
Ισως ειναι επισκευασιμο αλλα μονο στις αναλογικες του βλαβες με εναναμενομενο στις οποιες ψηφιακες να κοστισουν μαλλον στα ορια του ασυμφορου .
ΝΑι απο πλευρας ηχου σε επιπεδο λιγο ανω του μετριου και αυστηρα μονομεχρι εκει
Τα εσω
Φιλικα
Σακης Πετροπουλος