Αν καταλαβαινω σωστα τι εννοεις, όσα ενδιάμεσα ράουλα και να βαλεις, και ότι διαμέτρου κι αν ειναι αυτα, η τελική σχεση μετάδοσης θα παραμείνει αμετάβλητη, απλα θα αυξήσεις τις τριβές.
Αν καταλαβαινω σωστα τι εννοεις, όσα ενδιάμεσα ράουλα και να βαλεις, και ότι διαμέτρου κι αν ειναι αυτα, η τελική σχεση μετάδοσης θα παραμείνει αμετάβλητη, απλα θα αυξήσεις τις τριβές.
Αυτό που λες τώρα είναι άλλο από αυτό που νόμιζα ότι εννοούσες, με μπέρδεψε η λέξη ενδιάμεσο.
Αυτό που εννοούσα στο προηγούμενο post είναι ότι όσο κρατάς σταθερά το πρώτο και το τελευταίο, όσ και να παρεμβάλεις δεν αλλάζει η σχέση μετάδοσης, η οποία πάντα θα είναι ο λόγος των διαμέτρων των δύο ακραίων.
Αν αλλάξεις το ράουλο του κινητήρα, εφόσον αυτό είναι το πρώτο, ναι θα αλλάξει η σχέση μετάδοσης, και μαζί της και η ταύτητα κι η ροπή. Από 80mm σε 50mm, θα χάσεις 37.5% σε ταχύτητα, και θα κερδίσεις το ίδιο ποσοστό σε ροπή. Και με βάση το παραπάνω, το ενδιάμεσο 80mm δεν προφέρει κάτι, απλά αυξάνει τις τριβές, οπότε καλύτερα απ'ευθείας το ράουλο του κινητήρα στον τροχό.
Καλημέρα φίλε μου, τώρα συνεννοηθήκαμε και λογικό είναι και σ' ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Λοιπόν το σκεπτικό μου είναι να ρίξω τα αμπέρ στην ανηφόρα (αν προσπαθήσεις να φρενάρεις το μοτέρ τραβάει μέχρι 40Α) σε ανηφόρα 15%+/- 5% με βοήθεια πεντάλ (μεσαίο γρανάζι μπροστά και 1ο πίσω) τραβάει 30Α-35Α άρα πρέπει να το κατεβάσω για να μην καεί αφ' ενός και να μην ζορίζετε η μπαταρία (12V 13,5Ah), στην ευθεία τραβάει 4Α-9Α, δεν με ενδιαφέρει σχεδόν καθόλου η μεγάλη ταχύτητα γιατί θέλω να κάνω πεντάλ αλλά σε κάποιες διαδρομές χρειάζεται και μια βοήθεια. Όπως είναι τώρα βέβαια δεν μπορώ να πω ότι δεν πάει καλά απλά αν μπορούσα να βελτιώσω την λειτουργία θα ήταν ακόμη καλύτερα. Υπάρχει κάποιο calculetor για την περίπτωση;