φίλε μου απότι ξέρω το διακοπτάκι είναι της μάνας του και δέν έχει αλλαχθεί ποτέ,είναι 2 επαφών, απλα δέν έχω πρόσβαση τώρα για να σου έλεγα ακριβώς που συνδέεται στο πινακα ελέγχου μπροστά.
φίλε μου απότι ξέρω το διακοπτάκι είναι της μάνας του και δέν έχει αλλαχθεί ποτέ,είναι 2 επαφών, απλα δέν έχω πρόσβαση τώρα για να σου έλεγα ακριβώς που συνδέεται στο πινακα ελέγχου μπροστά.
Καλά κάνεις και το λές απλα απο τότε που μένω στο σπίτι της γυναίκας μου που έχει και το ψυγείο δέν είχαμε αλλαξει το μπουτον παρα μόνο την αντίσταση,άν το είχαν αλλάξει πιο πρίν δέ το ξέρω.αν είναι θα το κοιταξω στο καντράν μήπως και είναι κάπου κανα καλώδιο όπως λες κάπου συνδεδεμένο.Απλά άν ήταν σε μόνιμη φάση να λειτουργει συνέχεια θα έκοβε όταν κλείνει το μοτέρ??ή μπορει να έχει συνδεθει στον θερμοστάτη???Αυτο μπορώ να το τσεκάρω???Θα είναι μπροστα στο καντράν ή πίσω στη πλάτη στη κλέμα??Αν ξέρεις. Επίσης έχει δύο λαμπάκια ένα on και ένα Power το on έιναι εντονα αναμμένο ενώ το άλλο αμυδρά (μπορει να φταιει και το λαμπάκι) παίζει ρολο σε κάτι αυτο ( σε περίπτωση που το λαμπάκι ανάβει κανονικα,θα το τσεκάρω το πρωί)???Ευχαριστω.
Λοιπόν σήμερα άνοιξα το καντράν και πίσω το καπάκι της κλέμας και μπροστά τα καλώδια του διακόπτη δέ φαίνονται πουθενα κομμένα και ενωμένα αλλου αλλα δείχνει να ειναι σωστα και ο διακόπτης 2 επαφών,πίσω στη κλέμα είδα οτι εκεί που μπαίνουν τα καλώδια στο ψυγείο είχε νερά και τα καλώδια με νερά ακούμπαγαν στη κλέμα,δέ ξέρω άν κάπου έκανε διαρροή αλλα τα καθάρισα και τα ξεχώρισα λίγο να μήν ακουμπάνε..όταν μπορεσω θα ανεβάσω και φωτό..και μετα το έκλεισα,επίσης ο χρονοδιακόπτης ακούγεται να λειτουργεί.
Το έβαλα πάλι στη πρίζα αλλα και πάλι οταν ανοίγω τη πόρτα δέν κοβει ο ανεμιστήρας κατάψυξης....δέ ξέρω τώρα άν δημιουργηθει αργότερα πρόβλημα που λειτουργεί έτσι απλα δε ξέρω όσο αφορα τις καταναλώσεις ρευματος κτλ....πάντως ευχαριστώ και άν κάποιος έχει και κάποια άλλη ιδέα,ευπρόσδεκτος !!!Να είσαι καλα΄.
Φωτό απο διακοπτη και κλέμα:
Κλέμα:
![]()
ίσως να είναι έτσι από τη μάνα του , να μην κλείνει το ανεμιστεράκι όταν ανοίγεις την πόρτα....
μικρό το κακό...
για το ότι κλείνει μαζί με το μοτέρ, δεν μπορώ να πω κάτι...
εκείνο που έχω να παρατηρήσω είναι ότι η θερμοκρασία στο -21,5 στην κατάψυξη , για ένα "γερασμένο" ψυγείο είναι υπερβολική και ίσως δημιουργεί πολύ πάγο, που η απόψυξη δεν μπορεί να τον κοντρολάρει, με αποτέλεσμα να εμποδίζεται η διαφυγή αέρα προς την συντήρηση....(λόγω πάγου).
μια θερμοκρασία στους -16 στην κατάψυξη νομίζω ότι θα ήταν το ιδανικό για αυτό το ψυγείο....
δοκίμασε το σε αυτή την θερμοκρασία και έχω βάσιμες υποψίες ότι θα πάει καλά και στην συντήρηση...
Νά σαι καλά,ευχαριστώ,θα κατεβάσω τη θερμοκρασία της κατάψυξης αν ειναι κατω απο το 1 γιατι τωρα το έχω λίγο πάνω απο 1 (πάει μεχρι το 5)να δω .Παίζει να τα εχει φτυσει ο θερμοστατης τιποτα και να μη καταλαβαινει σωστα θερμοκρασίες????γιατι στο 1 πιανει πολυ ψυξη στο -21.ευχαριστω πάντως.
τελικά και κατω απο 1 που έβαλα το θερμοστάτη κατάψυξης το ψυγείο ''κοβει'' στους -20-21 βαθμους.Η συντήρηση όμως παραμένει στους +7 με 8 βαθμους,δέ κατεβαίνει παρακάτω.όσο αφορα τον ανεμιστήρα κατάψυξης άν δείς και στις φωτό συνδέεται στη κλέμα με το κιτρινο καλώδιο και το άλλο κανονικα στη κλέμα με το μαυρο (που μαλλον ειναι φαση) το άλλο ίτρινο πάει στον χρονοδιακόπτη ,απ'οτι βρήκα τα καλώδια τα κίτρινα είναι ενος κλιξον οπως βρήκα που είναι για τον ανεμιστήρα.Υπάρχει περίπτωσει να τα έχει φτήσει αυτό και να είναι μόνιμα βραχυκυκλωμένο???Αλλα άν ήταν ο ανεμιστήρας δέ θα λειτουργούσε συνέχεια??ή παίζει να έχει θέμα ο χρονοδιακόπτης και να μή λειτουργεί το κλιξον σωστα.Σε ανταλλακτικα που είδα αναφέρει για το συγκεκριμένο κλίξον θερμοκρασια ανοίγματο +5 και κλεισίματος -10 δλδ λειτουργει απο +5 κλείνει και δίνει ρευμα στον ανεμιστήρα και μετα στους -10 ανοιγει και κοβει το ρευμα,έτσι δε το καταλαβαίνω ή είναι λάθος???Μπορεις να μου πείς αν είναι σωστη η σκέψη ή λάθος???ΑΠλα ψάχνω να βρώ τί μπορει ναφταίει πριν ανοιξω τη κατάψυξη για τυχον πάγο.....ειναι και τα τρόφιμα και θα φάμε παντόφλα αν γινει καμια πατατα!!χαχαχχαχα.Ευχαριστώ όποιον βοηθήσει !!!