Άρα δεν ξεκινάει το μοτέρ , και πιθανόν να έχει πάθει κάτι το μοτέρ (είτε το ίδιο το μοτέρ που είναι η χειρότερη περίπτωση) αλλά συνήθως φταίνε τα μπιχλιμπίδια που είναι έξω στο μοτέρ (ένα ρελέ έχουν και ένα θερμικό .. και καμιά φορά ανάλογα το μοτέρ και έναν πυκνωτή δίπλα ) αυτά πρέπει να δεις αν δεν έχουν καεί (σημάδια μαυρίσματος ή μυρίζουν) . Αν είναι οκ αυτά, το τελευταίο που θα δεις είναι ο θερμοστάτης (αλλά για συντομία χρόνου αντί για έλεγχο του θερμοστάτη πάτα εκείνο το κουμπί Superfrost εκείνο το μεσαίο το τετράγωνο δεξιά από την ρύθμιση της θερμοκρασίας αν πάρει με εκείνο μπροστά το μοτέρ τότε φταίει ο θερμοστάτης ). Γιατί το superfrost είναι παράκαμψη (βραχυκύκλωμα της συνέχειας του θερμοστάτη).
https://www.google.gr/search?q=%CF%8...g&ved=0CCwQsAQ
τα θερμικά στο παραπάνω είναι εκείνα τα στρόγγυλα (και ο σκοπός τους είναι σαν ασφάλεια , όταν για κάποιο λόγο ζορίζεται το μοτέρ και ανεβαίνουν τα αμπέρ , κόβει το θερμικό)
Τα άλλα που έχουν χάλκινο σύρμα από έξω (είναι τα ρελέ δίνουν υποβοήθηση του τυλίγματος εκκίνησης του μοτέρ ) μερικά ρελέ δεν έχουν σύρμα από έξω και είναι διαφορετικά στην κατασκευή χωρίς πηνιόσυρμα.
Μην ανοίξεις την πρόσοψη προς το παρόν . Τέτοιο θερμοστάτη έχει μηχανικό και φαίνεται από το περιστροφικό κουμπί . Στον θερμοστάτη απλός ελέγχεις αν δίνει "συνέχεια " από τις επαφές (διακόπτη την φάση)οσο για το θερμοστατη που παραθετεις,δεν γνωριζω αν εχει τετοιο,σκεφτομαι να ανοιξω την προσοψη,εκει που βρισκεται λογικα ο θερμοστατης .Ανεβαζω μια φωτο