αν ψάξεις το πλυντήριο , κάπου σε στεγνό μέρος θα βρεις το ηλεκτρολογικό σχεδιάγραμμα του πλυντηρίου διπλωμένο στα 3 ή στα 4 θα σε βοηθήσει για να κάνεις μετρήσεις
αν ψάξεις το πλυντήριο , κάπου σε στεγνό μέρος θα βρεις το ηλεκτρολογικό σχεδιάγραμμα του πλυντηρίου διπλωμένο στα 3 ή στα 4 θα σε βοηθήσει για να κάνεις μετρήσεις
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
σας ανεβαζω τισ φοτογραφιες για να βοηθησω περισοτερο!!!!!!
αυτο που δειχνω με το probe ειναι η ασφαλεια που καιγεται!!!!!!!!
η πλακετα ειναι καθαρη και δεν φαινεται πουθενα καποιο ταλαιπωρημενο εξαρτημα!!!!ωμικα με πολυμετρο τα βαρυστορ ισχυος ειναι οκ γεφυρα οκ πυκνωτες οκ μ\σ οκ
Σε κάποιες αναφορές λένε για κάποιο ρελέ (Κ6) (με την ίδια ένδειξη Flash "spulen") όπου αντικατέστησαν το ρελέ (που ήταν "σπασμένο") και δούλεψε κανονικά . Επίσης αναφορές για τα καρβουνάκια του μοτέρ που πρέπει να έχουν μήκος τουλάχιστον 12 χιλιοστά και πάνω. (αν βοηθήσουν αυτά)
υποθετικό σενάριο , αν βραχυκυκλώσει το triac που τροφοδοτεί τον κινητήρα και του δίνει φουλ στροφές υπάρχει αιτία για να καεί η ασφάλεια
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Στην πρώτη φωτο, ο μεγάλος ηλεκτρολυτικός φαίνεται λίιιγο φουσκωμένος, ή με ξεγελάει; Πώς τον μέτρησες;
Επίσης, οι κολλήσεις των ημιαγωγών είναι λίγο κάπως, ήταν έτσι ή τα ξεκόλλησες για να τα μετρήσεις;