Αρχικό μήνυμα από
nyannaco
Εντελώς άκυρο επιχείρημα. Και supercars υπάρχουν αρκευτά σαν μοντέλα, στο δρόμο πόσα βλέπεις;
Δεν έχεις καταλάβει, δεν ισχυρίστηλκα ότι οι μαντεμένιοι δεν είναι καλύτεροι, Ναι, ιχύουν αυτά που λες. Πλην όμως επειδή είναι σημαντικά ακριβότεροι, επιλέγονται σπανιότερα. Χρειάζεσαι περαιτέρω ανάλυση γι'αυτό; Κι εν πάσξη περιπτώσει, εάν έχεις νούμερα για την υψηλή διείσδυση των μαντεμένιων, πέστα να τελειώνουμε.
Μπορεί και να έχεις δίκιο, προσωπικά όμως δεν θα το ρίσκαρα. Η παραμικρή ατέλεια στο υλικό από τη χύτευση μπορεί να πάρει χρόνια μέχρι να φτάσει στο κρακ σιγά-σιγά, έχω κανένα λόγο να το βοηθάω;
Φυσικά και μιλάω για εμβαπτιζόμενους.
Σε δική μου ατομική εγκατάσταση έχω δύο υδροστάτες για τον κυκλοφορητή. Η επιλογή τους γίνεται με ρελέ που οπλίζει από την εντολή του ΘΧ. Έτσι στο άναμμα και καθ' όλη τη διάρκεια της ζήτησης "παίζει" ένας ρυθμισμένος στους 40° (χαλύβδινος λέβητας), με τη διακοπή της εντολης μπαίνει ο άλλος, ρυθμισμένος στους 70°, για αποθέμανση (τελευταία Η/Β ανοιχτή). Απλό, και με μεγάλες δυνατότητες ρύθμισης για διαφορετικές απαιτήσεις.
Σε άλλη εγκατάσταση (πάλι ατομική και με μπόιλερ, αυτονομία με κυκλοφορητές) έχω αντικαταστήσει τον ΠΑ με Logo!, και κάνω αποθέρμανση πάντα στο μπόιλερ.
Συμφωνούμε απόλυτα. Δεν υποστήριξα πουθενά το αντίθετο.
Πρώτα απαντάμε συγκεκριμένα στον άνθρωπο που έχει ένα θέμα και ρωτάει, και μετά γενικεύουμε και θεωρητικολογούμε. Αν δεν μπορούμε να διαχωρίσουμε τα δύο, έχουμε θέμα.
Το θέμα εναι ότι ο Μαστρο-Κώστας ξέρει καλύτερα από τον καρασκευαστή, τον γράφει και κάνει τα δικά του. Αν όλοι οι μαστρο-Κώστες τα έκαναν όλα σωστά, δεν θα ήμασταν εδώ να συζητάμε.
Ξανά άκυρο επιχείρημα. Η Buderus αναπτύσσει τη γκάμα της για τη γερμανική, πρωτίστως, και την ευρωπαϊκή, δευτερευόντως αγορά, όχι για την ελληνική! Το ότι ο Καραμαλίκης διαθέτει τη γκάμα, δεν σημαίνει ότι είναι και αντιπροσωπευτική των εγκαταστάσεων που γίνονται στην πραγματικότητα.