Παράθεση Αρχικό μήνυμα από jeronimo Εμφάνιση μηνυμάτων
Την ένταση του σήματος από πού θα την δω? η κεραία μου είναι πολύ καλή, άλλες tv στην ίδια θέση παίζουν άψογα.

Τελικά βρήκα νέο firmware αλλά δεν ξεκινά η αναβάθμιση
Μερικές τηλεοράσεις έχουν μέσα στο μενού τους ένδειξη ποιότητας και ισχύος σήματος.Ψάξτο......Το σήμα μπορεί να είναι ασθενές για πολλούς λόγους.