Αρχικό μήνυμα από jeronimo Την ένταση του σήματος από πού θα την δω? η κεραία μου είναι πολύ καλή, άλλες tv στην ίδια θέση παίζουν άψογα. Τελικά βρήκα νέο firmware αλλά δεν ξεκινά η αναβάθμιση Μερικές τηλεοράσεις έχουν μέσα στο μενού τους ένδειξη ποιότητας και ισχύος σήματος.Ψάξτο......Το σήμα μπορεί να είναι ασθενές για πολλούς λόγους.
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι. Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.
Όροι Χρήσης