Τ΄ ενδεικτικό λαμπάκι LED στο front panel εφόσον μετράς τάση 5V STB θα ΄πρεπε ν΄ ανάβει κόκκινο.
Αποσύνδεσε αρχικά τη φίσα που έρχεται από τη Main Board και πηγαίνει στη T-Con Board κι αν συνεχίσει
να παραμένει σβηστό αποσύνδεσε τη φίσα που πηγαίνει στη Main Board κι έρχεται από τη PSU Board.
Πολύ πιθανόν ν΄ υπάρχει πρόβλημα στο λογισμικό εκκίνησης, οπότε πρέπει να ξεκολλήσεις τη spi memory
(πιθανόν να ΄ναι τ΄ IC : GD25Q64 ή GD25Q32 ή GD25Q16 ή κάποιο παρόμοιο), κι αν έχεις programmer να
χρειαστεί να τ΄ επαναπρογραμματίσεις.
Από την ιστοσελίδα : : https://elektrotanya.com/vestel_17ips61-3_led_slim_integrated_ power_supply.pdf/download.html
μπορείς να κατεβάσεις ΔΩΡΕΑΝ το σχηματικό του 17IPS61-3 τροφ/κού σου.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης




Απάντηση με παράθεση